kawasaki kfx 450 loopt in een keer niet meer mooi
kawasaki kfx 450 loopt in een keer niet meer mooi
beste lezers
ik heb sins kort een kawasaki kfx 450 paar keer mee gereden maar omdat ik de onderhoud historie niet wist heb ik er voor de zeker heid een nieuwe zuiger en distributie ketting in laten zetten heb het blok er weer onder gedaan maar nu loop hij helemaal niet meer mooi hij blijft niet stationair lopen en ploft uit de uitlaat net alsof hij te weinig benzine krijgt maar dat kan tog helemaal niet of wel
ik hoop dat jullie mijn kunne helpen
ik heb sins kort een kawasaki kfx 450 paar keer mee gereden maar omdat ik de onderhoud historie niet wist heb ik er voor de zeker heid een nieuwe zuiger en distributie ketting in laten zetten heb het blok er weer onder gedaan maar nu loop hij helemaal niet meer mooi hij blijft niet stationair lopen en ploft uit de uitlaat net alsof hij te weinig benzine krijgt maar dat kan tog helemaal niet of wel
ik hoop dat jullie mijn kunne helpen
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: kawasaki kfx 450 loopt in een keer niet meer mooi
Injectie? Heb je de elektra gereset?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
electra allemaal nagelopen moet allemaal goed zitten injectie is er verder niet vanaf geweest dus dat zou het ook niet kunnen zijn of wel?
alvast bedankt
alvast bedankt
Klep speling oké??
never drive faster then your angel can fly
Ga ik morgen nog een keer controleren hoeveel stelle jullie ze meestal
De kleppen staan goed ik denk dat ik bij de injectie tog maar moet gaan zoeken misschien wel vuiligheid erin
Ik weet heel misschien wat het is er zit een slangetje onder de choke die licht loss (van de injectie)
Ik heb echt goed gekeke en gezocht maar krijg niet gevonden waar die ergens aan moet iemand hier een idee als
ik de quad start en leg mijn vinger op het slangetje zuigt hij maar loopt niet beter dan slaat hij af
Ik heb echt goed gekeke en gezocht maar krijg niet gevonden waar die ergens aan moet iemand hier een idee als
ik de quad start en leg mijn vinger op het slangetje zuigt hij maar loopt niet beter dan slaat hij af
Niemand toevallig een schema of tekening waar het zou kunne opstaan waar het slangetje thuishoort
- Jason McCoy
- Quad GOD
Kan t niet zijn dat die bij je benzine kraan erbij op hoort? Dat je benzine kraan open gaat dmv vacuum? En zijn diverse kranen die zo werken. Dan zou je quad gewoonweg niet genoeg benzine krijgen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Volgens mij heeft een kawa 450 injectie en dus waarschijnlijk geen benzine kraan
never drive faster then your angel can fly
Bedankt mannen voor het mee helpen en het mee denken met mijn probleempje ik het het gevonde eindelijk wa ben ik blij
kawa is injectie dus hoeft geen benzine aan te zuigen maar dat slangetje ging naar een klein zwart kastje met een stekker erop
vraag me niet wat het kastje doet dat weet ik echt niet maar slangetje erop en hij liep weer als een zonnetje ik denk met het blok eruitbouwen slangetje losgetrokke stom maar kan natuurlijk gebeuren
kawa is injectie dus hoeft geen benzine aan te zuigen maar dat slangetje ging naar een klein zwart kastje met een stekker erop
vraag me niet wat het kastje doet dat weet ik echt niet maar slangetje erop en hij liep weer als een zonnetje ik denk met het blok eruitbouwen slangetje losgetrokke stom maar kan natuurlijk gebeuren
- Jason McCoy
- Quad GOD
Injectie moet ook ergens zijn benzine vandaan halen toch. Zwarte kastje zal wel een brandstofpomp ofzo zijn
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Easy Quadrider
Distributieketting vervangen..
Staat ie wel goed op tijd dan?
Misschien dat ie net een tandje verkeerd staat en dan loopt ie gauw beroerd idd
probleem is gevonden door de vraagsteller (geeft hij hierboven zelf aan)dus deze oplossing aandragen heeft geen zin meer maar bedankt voor het meedenken.TheQuadBoy schreef:Distributieketting vervangen..