dat ie van jou 200 kan geloof ik ook graag, zo bedoel ik het niet maar blijft nog wel vreemd aangezien je normaal pk,s en koppel toch naar een bepaalde snelheid zou moeten kunnen vertalen zou ik zeggen maar blijkbaar gaat die vlieger dus lang niet altijd op. zal toch wel met de opbouw van het blok te maken hebben aantal cil etc. wat toch meer in snelheid vertaald door de kleinere zuigers waarschijnlijk.
maakt niet uit, nu lekker knallen!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Tjobbie grote verschil is rijd jij eens vanaf bijv. Utrecht naar Amsterdam continu 150km/h en laat Zack dat eens doen.
Ik gok dat jouw quad (tjobbie) er halverwege mee ophoud en Zack rustig doorkachelt.
Zweer zelf ook tegenwoordig bij de 4 cillinder onder de quad rijd stukken rustiger is veel sneller en belangrijkste erg betrouwbaar
Shineray spyder 250cc # sold
Hsun raptor 350cc # sold
Can am Outlander 800cc Max # sold
Yamaha raptor R1
Dat weet ik wel zeker haha, is zeker wel fijn dat het een stuk betrouwbaarder is. maar daar heb ik het niet over.
Ik weet ook dat als ik een ongluk maak ik verzekerdt ben en jullie niet maar ook daar hebben we het niet over.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Over dat toeren zou ik niet weten, 12duizend was het max daarna gooide hij hem in de begrenzer. Blok is ook 21 jaar oud , heeft vermoedelijk een paar jaar in de garage gestaan en was van een vrouwtje.... dat allemaal bij elkaar kan het zo zijn dat ik 21pk kwijt ben geraakt... als ik hem nu gewoon goed op zijn donder geef krijg ik mischien wat van die pks terug...
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Rijd hem dan eerst maar even warm voor je hem elke versnelling achter tegen duwt anders heb je op korte tijd 0 pk ipv 21 extra
kan zijn dat er hier en daar nog een spin in je blok zit na 10km is die wel terug proper kan ook aan de uitlaat hangen dat die tegen houd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik denk dat de uitlaat de grote boosdoener is. Heb dat ook al vanaf het begin gezegd Aan de andere kant is het zo dat als je afstelling goed is het niet zo belangrijk is hoeveel pk je hebt. Je kunt je ook afvragen hoe nauwkeuring een testbank de pk's meet.