Ik heb denkelijk hetzelfde probleem , als mijn Z in achteruit staat sputtert hij , en heeft veel minder vermogen , zelfs als ik gewoon gas geef in de achteruitversnelling sputtert hij , met veel benzinegeur uit de uitlaat ..
Hoe kan ik deze Reverse Limiter bijregelen Teun ???
Sommige Raptors hebben dat probleem ook.Daar moet je gewoon het kabeltje aan de reverselimiter losmaken en een massa van maken aan je chassis.Kweet nu niet dat dat de oplossing is voor je Z
ik zit hier met het zelfde probleem maar bij mij gaat het lamke wel niet aan maar hij sputert gelijk als hij in achteruit staat in ieder vites behalve in nutraal dan krijg ik hem op toeren waar moet ik eens naar kijken
Fré schreef:kijk ff op z400central ik denk dat ik het probleem daar al meermaals ben tegengekomen. Ik zit nu op mijn werk anders zocht ik effe voor jou
mense ik vind het niet heb daar straks eens dat kontakske vervangen wat onder het tandwiel staat dat diend om uwe nutraal enzo.. maar dat is het ook niet en heb eens naar het kontakt gekeken aan de ontkopelingshendel maar dat dient alleen om kontakt te geven om te starten dus daar ligt het ook niet aan wat kan het nog zijn