ruytingske banshee 2009: paar kleine updates
-
- Easy Quadrider
ruytingske banshee 2009: paar kleine updates
zo nadat de Ltr vorige week verkocht is, ben ik meteen naar een banshee op zoek gegaan en ben op deze uitgekomen en was al meteen verliefd..
yamaha banshee van 2009 rood met witte kappen..
De banshee staat momenteel op itp velgen vanachter 8breed en vanvoor uhm scooterstyle
maar die scooterbandjes vind ik maar niks dus in de toekomst komen er andere velgen op, de welke weet ik nog niet zeker.
Is rondom verbreed met spoorverbreders van 5cm en verlaagd met kw veren.
Er steekt een fmf powercore 2 uitlaatje op en ook v- force 4 membraampjesss..
verder heeft de quad nog een racecut vanvoor, een bumpertje en nerfbars..
en ook nog een draaigas, maar deze moet trug een duimgas worden want vind een draaigas niet fijn rijden!
verlopig ga ik de quad zo laten, en in de winter mischien wat updates doen, wat ik zeker wil is een verlengde achterbrug, verlengde achteras, yfz a armen (denk dat deze update als eerste zal zijn)
maar fotos zeggen meer dan woorden:
bij afhaling:
en dan gewoon snel wat foto's genomen:
yamaha banshee van 2009 rood met witte kappen..
De banshee staat momenteel op itp velgen vanachter 8breed en vanvoor uhm scooterstyle
maar die scooterbandjes vind ik maar niks dus in de toekomst komen er andere velgen op, de welke weet ik nog niet zeker.
Is rondom verbreed met spoorverbreders van 5cm en verlaagd met kw veren.
Er steekt een fmf powercore 2 uitlaatje op en ook v- force 4 membraampjesss..
verder heeft de quad nog een racecut vanvoor, een bumpertje en nerfbars..
en ook nog een draaigas, maar deze moet trug een duimgas worden want vind een draaigas niet fijn rijden!
verlopig ga ik de quad zo laten, en in de winter mischien wat updates doen, wat ik zeker wil is een verlengde achterbrug, verlengde achteras, yfz a armen (denk dat deze update als eerste zal zijn)
maar fotos zeggen meer dan woorden:
bij afhaling:
en dan gewoon snel wat foto's genomen:
Laatst gewijzigd door ruytingske op wo 23 jul, 2014 22:59, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
Re: ruytingske banshee 2009
Geweldige apparaten blijven het.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ferm
Denk der wel aan als ge een verlengde achterbrug steekt of uw origineel verlengt da ge een ander schokdemper moet steken anders gaat ge problemen krijgen bij het door trekken
Denk der wel aan als ge een verlengde achterbrug steekt of uw origineel verlengt da ge een ander schokdemper moet steken anders gaat ge problemen krijgen bij het door trekken
suzuki ltz 400 special edition
-
- Easy Quadrider
merci , jha ma kan de schokdemper nog harder zette normaal gezien, ma da zie ik dan wel, kan dan nog snel r1 schokdemperke stekeGielen_24 schreef:ferm
-
- Easy Quadrider
da vind ik ook hahatjobbie schreef:Geweldige apparaten blijven het.
Vet man
-
- Easy Quadrider
thnx, bwa de ltr is veel sneller weg door het koppel, maar een keer de banshee in zijn powerband zit gaat hij net iets sneller in optrekken.. Normaal gaat die jong die men ltr heeft gekocht eens mee rijde en dan ga ik er eens tege trekke..dave88 schreef:Mooi man. Maar is dat sneller als een ltr?
-
- Easy Quadrider
mercimili schreef:Vet man
- jumper2110
- Quadracer
Tjaaaa ik ben niet overtuigd kerel, sorry Uw LTR was hét gewoon.
Al ziet em er wel proper uit! En qua onderhoud zult ge ook wel iets rustiger aan kunnen doen veronderstel ik.
Al ziet em er wel proper uit! En qua onderhoud zult ge ook wel iets rustiger aan kunnen doen veronderstel ik.
-
- Easy Quadrider
haha gij bent zowizo al ni voor het uiterlijk van de banshee he Tim ik vind deze mooier als men ltr, lekker retrojumper2110 schreef:Tjaaaa ik ben niet overtuigd kerel, sorry Uw LTR was hét gewoon.
jhaa onderhoud van de ltr is gewoon te veel voor op de baan, banshee vraagt ook nog veel onderhoud ma veeel minder als men ltr
Nice man!!!
-
- Easy Quadrider
danku ik zie da ge van bekkevoort bent.. Geen goesting vo es mee toerke te doen? Ben van geetbets en hb hier nog 3mate by ne quad wel onroadltz400 schreef:Nice man!!!
- jumper2110
- Quadracer
Nee das net een tractor Ma als gij content zijt en weer rustig kunt slapen ist goed he haharuytingske schreef:haha gij bent zowizo al ni voor het uiterlijk van de banshee he Tim ik vind deze mooier als men ltr, lekker retrojumper2110 schreef:Tjaaaa ik ben niet overtuigd kerel, sorry Uw LTR was hét gewoon.
jhaa onderhoud van de ltr is gewoon te veel voor op de baan, banshee vraagt ook nog veel onderhoud ma veeel minder als men ltr
-
- Easy Quadrider
Ne tractor bij poeier in