LtzCruizer Ltz Sold !
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: LtzCruizer
Omdat ik dan toch niet meegereden ben naar saint vith , ben ik naar een meeting geweest waar een paar maten van mij aanwezig waren , en men Quad viel blijkbaar in het oog , een paar pic's gevonden
& thuis
& effe een closer pic of the paint
& thuis
& effe een closer pic of the paint
Mixin Gas and Kicking Ass !
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Vorig weekend met men suzuki makker naar een avondmeeting geweest , omdat we nog eens wilde cruizen met het goeie weer
Gezien en goed gekeurd alleen nie veel van uw special paint gezien
suzuki ltz 400 special edition
Mooi ding altijd gaaf om een mooi gepimpte Suzuki te zien
Shineray spyder 250cc # sold
Hsun raptor 350cc # sold
Can am Outlander 800cc Max # sold
Yamaha raptor R1
Try to do the best in everything
Hsun raptor 350cc # sold
Can am Outlander 800cc Max # sold
Yamaha raptor R1
Try to do the best in everything
-
- Quadverslaafde
DIK in orde !
Superstrak.
Superstrak.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
wat voor een lamp heb je vooraan zitten? ik zie blauw licht? ik had zo een blauwe h6m besteld maar nieuwer model ltz (mijne is van 2010) heeft een andere soort fitting en past niet
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Darkzero schreef:wat voor een lamp heb je vooraan zitten? ik zie blauw licht? ik had zo een blauwe h6m besteld maar nieuwer model ltz (mijne is van 2010) heeft een andere soort fitting en past niet
dat blauwe lampje was men standlicht en als licht had ik xenon steken !
maar hij is ondertussen verkocht en bezit ik een banshee van 2009 !
maar dit deel van je quad was dan ook van een oud model want de xenons die ik vind zijn h6m en die passe nie op mijn nieuw model? hoewel de buitenkant van je lamp toch nieuw model lijkt?
hoi,
ik ben nieuw op dit forum en dit is trouwens mijn eerste post
wat ik wou vragen is over de kuipen van jouw quad zien er volledig anders dan mijn ltz 400 en persoonlijk vind ik jouw versie veel vetter (voorlicht met trim en achterfenders zijn vet) is dat een nieuwe versie? of heb je deze ergens besteld?
wat ik wou vragen is over de kuipen van jouw quad zien er volledig anders dan mijn ltz 400 en persoonlijk vind ik jouw versie veel vetter (voorlicht met trim en achterfenders zijn vet) is dat een nieuwe versie? of heb je deze ergens besteld?
ezrider schreef:hoi,
dit is idd het nieuwe model ltz400. ik vind de nieuwe ook veel mooier als de oude
maar die nieuwe gaan hoogstwaarschijnlijk ook wel passen op een oude ltz? jammer dat ze zoveel geld vragen voor die stukjes plastiek. nuja mss maak ik er wel in carbon