En deze foto zegt ook genoeg denk ik:

Ik heb een multimeter,Jazzy schreef:Spendeer een tientje aan een multimeter, dan kun je in ieder geval een beetje basic troubleshooten.
Na wat rondzoeken waar de zekeringen zitten inderdaad gezien dat de 25amp doorgebrand is!java schreef:Klinkt als hooft zekering. Kijk daar is naar

Misschien wel mooi, maar niet praktischdave88 schreef:Is het bij zown bombardier niet mooi om de voorste spatborden te verwijderen?
Is wel te doen als je de ampère weet.(of meet) je kan mooie kastjes krijgenPaul Snip schreef:
Kortsluiting in bijvoorbeeld de verlichting betekent dus gelijk stilstaan => Een uitgebreide zekeringkast zou een verbetering zijn

Ik ken weinig tot niks van electriciteit maar het lijkt me wel zo dat meerdere zekeringen niet mis zou staanPaul Snip schreef:Eigenlijk zou de hele bedrading van mijn quad een keer opnieuw moeten. De verlichting is er later op gebouwd (zoals bij alle DS-en) het was een grote bende, zo langzamerhand heb ik er weer een beetje systeem in. Maar een mooie waterdichte zekeringkast met een stuk of 5 zekeringen zou een stuk mooier zijn.