Ik ben Nilton,32jr uit Rotterdam. Mijn hobbies zijn veel km's maken en veel lawaai.
Ik rij momenteel op een Yamaha Tmax 500cc met een GYTR uitlaat op, dus als je me hoort aankomen rijden dan kan het net zo goed een Harley of een zware Quad zijn....grappig als je dan iedereen ziet kijken van huh!!!
Mijn toekomstige aankopen zullen zijn; Yamaha R6 en natuurlijk een Quad
ik ben...
- bulldozer
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: ik ben...
Ha Nilton. Welkom hier. Nog iemand uit Rotterdam erbij leuk. Veel lawaai dat mag ik graag horen. Uitblazen die pijp dus gas open. Maar nog geen Quad ?.nilton schreef:Ik ben Nilton,32jr uit Rotterdam. Mijn hobbies zijn veel km's maken en veel lawaai.
Ik rij momenteel op een Yamaha Tmax 500cc met een GYTR uitlaat op, dus als je me hoort aankomen rijden dan kan het net zo goed een Harley of een zware Quad zijn....grappig als je dan iedereen ziet kijken van huh!!!
Gevaar het gebruik van een Quad kan zeer verslavend zijn...
- Peter skull
- Quadrunner
Welkom
bulldozer schreef:Ha Nilton. Welkom hier. Nog iemand uit Rotterdam erbij leuk. Veel lawaai dat mag ik graag horen. Uitblazen die pijp dus gas open. Maar nog geen Quad ?.nilton schreef:Ik ben Nilton,32jr uit Rotterdam. Mijn hobbies zijn veel km's maken en veel lawaai.
Nee idd nog geen Quad, moet even goed orienteren maar dat moet hier op de site wel goed komen
Ps Moet toch wel een db killer in hoor, aangezien ik laatst ben aangehouden en bijna een bekeuring van 370 EUR aan me broek had hangen!
- bulldozer
- Toeschouwer
- Contacteer:
Aai. Dat doet wel au. . Wel pech je mag hier ook niets !.nilton schreef: Nee idd nog geen Quad, moet even goed orienteren maar dat moet hier op de site wel goed komen
Ps Moet toch wel een db killer in hoor, aangezien ik laatst ben aangehouden en bijna een bekeuring van 370 EUR aan me broek had hangen!
Gevaar het gebruik van een Quad kan zeer verslavend zijn...
nog eentje uit rotjeknor! welkom