Raptor 660 probleem bij gas geven... Help.
Re: Raptor 660 probleem bij gas geven... Help.
Is een mini mini kabeltje dacht groen of blauw van kleur
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Ok beste quadrijders!
Bij deze ben ik wat lomp geweest en bij de eerste keer uithalen van men batterij (voor de kappen los te krijgen) is de kabel van de reverse sensor er blijkbaar uitgerukt die aan de negatief van men batterij vast hing. waarschijnlijk om die problemen te verhelpen. Nu, dus die kabel terug gemonteerd aan de batterij en hij geeft weer gas zoals het moet zijn! ZALIG!
Allemaal bedankt voor de reacties. Nooit gedacht dat dit forum nog zoveel gebruikt werd!
Ps; ik zal de komende dagen nog een nieuwe topic aanmaken met de voor en na foto's van mijn raptor
Groeten Voit!
Bij deze ben ik wat lomp geweest en bij de eerste keer uithalen van men batterij (voor de kappen los te krijgen) is de kabel van de reverse sensor er blijkbaar uitgerukt die aan de negatief van men batterij vast hing. waarschijnlijk om die problemen te verhelpen. Nu, dus die kabel terug gemonteerd aan de batterij en hij geeft weer gas zoals het moet zijn! ZALIG!
Allemaal bedankt voor de reacties. Nooit gedacht dat dit forum nog zoveel gebruikt werd!
Ps; ik zal de komende dagen nog een nieuwe topic aanmaken met de voor en na foto's van mijn raptor
Groeten Voit!
Because were happy!! , netjes man altijd een super gevoel als een probleem van een quad is opgelost!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Veel plezier dr mee gozer!!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Nja misschien toch iets te vroeg gejuigd ...Zakie schreef:Because were happy!! , netjes man altijd een super gevoel als een probleem van een quad is opgelost!
Quad startte en ik gaf wat gas. Daarna men helm aangedaan en viel uit... nogmaal gestart, gas gegeven en na eventjes ook weer uitgevallen ... Daardoor is men batterij plat geraakt en krijg ik die nu niet meer aan. Heb dan men buur geropen om hem te helpen duwen in 2e...
Dus we duwen die in 2e en weg was ie.. maar toen ik een bocht wou nemen om terug te keren ging die gewoon weer uit...
Help alweer ?
Massa? Accu? Spanningsregulaar?
Ik heb wel aan het boutje onderaan het kapje van de gaskabel gedraaid ... zou dit kunnen dat de toevoer van nafte te groot is of te klein en daardoor de motor stil valt ?Zakie schreef:Massa? Accu? Spanningsregulaar?
En dat komt nu pas bij je op.terugdraaien en opnieuw probeten.