2004 YFZ450 mx project: 6 punt subframe
- Peter skull
- Quadrunner
Re: 2004 YFZ450 mx project: a-arm update 3
Is mooi geworden
-
- Quad Master
Hoeveel cm veerlengte scheelt dat ongeveer met die verhoogde bevestiging?
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Cm of 5-6 ongeveer
-
- Quad Master
Dat is nog wel de moeite, ben benieuwd of ze het houden op de crossbaan, past mij ook wel heb je wat meer keuze qua veertjes
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
Denk wel dat het goed gaat hoor, morgen kan ik dus eindelijk me achterbrug ophalen. Dus zaterdag rijdt die voor het eerst weer.
Keuze qua veren heb je als je alles zelf maakt toch. Had ook veren van een Honda of Suzuki kunnen pakken allen had ik dan niet busjes moeten draaien.
Keuze qua veren heb je als je alles zelf maakt toch. Had ook veren van een Honda of Suzuki kunnen pakken allen had ik dan niet busjes moeten draaien.
-
- Quad Expert
Als je vering goed staat blijft het wel heel, als die einde vering klappen of te hard staan gaat de boel krom en kapot.
No Can't Do!
Re: 2004 YFZ450 mx project: a-arm update 4
Foto's spreken voor zich denk ik. Nu morgen maar eens proberen
Hij staat er wel erg stoer bij. Die zwarte a-armen staan wel mooi...
Voak buj te bange
Vandaag voor het eerst weer gereden in 10 maanden. Valt vies tegen. De yfz daar in tegen is echt totaal anders geworden. Hij is natuurlijk veel stabieler in de bochten en recht uit. Maar de voorkant is lang niet meer zo nerveus als eerst, ook demp die de knippen veel beter. De achterkant gedraagt zich ook veel beter, volgt netjes en doet geen rare dingen. Springen ben ik nog niet echt aan toe gekomen omdat het daar gewoon niet echt mogelijk was. Met de dempers zo op de basis afstelling ben ik al echt tevreden ermee. Kan alleen maar beter worden als we ze een beetje meer afstellen.
Re: 2004 YFZ450 mx project
Met geluk op yzfcentral.com een precision stuurdemper gekocht, als het goed is wordt die maandag verstuurd.
precision inmiddels ontvangen en gemonteerd. wat een ding zeg. een klikje verstellen maakt al een heel verschil
Blok staat inmiddels naast de quad. koppeling heeft zijn beste tijd echt gehad en slipte als een gek. Ook begon die olie te verbruiken en kwam er olie uit de carter ontluchting. Dus het word ook tijd voor een nieuw zuigertje. Volgends de vorige eigenaar draaide die op de tweede zuiger sinds zijn bouwjaar (2004). Ben erg benieuwt wat ik tegenkom.
En nog een foto van de koppelingsplaat, zo zien ze er allemaal uit. Heeft duidelijk zijn beste tijd gehad.
En nog een foto van de koppelingsplaat, zo zien ze er allemaal uit. Heeft duidelijk zijn beste tijd gehad.
-
- Quadrunner
de basket van de koppelingsplaten is ook aardig versleten
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Tja, daar beginnen inderdaad putten in te komen. Maar zijn nog geen mm diep. Dus voorlopig gaat die er weer in
Grrrrr, aangeleverde zuigerveren hebben een tegrote slotspeling. Maandag maar weer terug naar Zomer Motorsport