Vraagje! Ik heb de lagers in mijn achterbrug vervangen. Nu vandaag deed ik een testrit, en merkte dat het tandwiel 10cm opgeschoven was naar links..
Ik heb denk ik een langere as.. Lagers, een lange huls, tandwiel en remschijf vormen 1 geheel als je ze over de as schuift. De speling wordt geregeld door 2 open stalen ringen, die in een uitsparing klikken, met daartussen een ring, en een huls met schroefdraad en een grote moer.
Als ik de speling goed regel, en ga rijden, springt de linkse ring uit zijn zitting..
Zijn de ringen aan vervanging toe?
Ik vind wel dat de diepte van de zitting van de ring niet erg diep is.. Ik kan me voorstellen offroad dat het niet lang zal duren dat de as weer loskomt..
Achterbrug KFX/LTZ 400
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Achterbrug KFX/LTZ 400
Volgens mij klopt zowiezo van de opbouw niet veel. Die moer moet bijna tegen je tandwiel aan zitten en niet 5 cm er vandaan
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Achterbrug KFX/LTZ 400
Ik had de huls omgedraaid! Mag dicht. Bedankt Jason