nu wil ik een auad kopen. maar zit me suf te prakiseren welke. je krijgt zoveel tips goede en kwade.
koop nooit een jappanner of een chinees. want..... hier op het forum lees ik er beste berichten over.
ik bekijk op internet de advertentie,s een yamaha 700 ruig. een can am materiaal zeg. maar wat wil ik er mee. eigelijk met goei weer een eind op gaan toeren. dus voor weg gebruik. en als ik dan hier of daar een bos pad zie wil ik daar in.
en moet ik er dan even door een sloot varen . ook geen probleem. en denk ik . een aanhanger er achter en wat bagage er in. ik ga een paardagen naar luxemburg. dat moet dan ook kunnen. heb je al een beeld van wat ik wil ?. graag wil ik er mee over de snelweg. even naar mijn oom in sittard. dus top snelheid hoeft geen 120 . liever wat langzamer , maar veilig (rij wel tussen de vrachtwagens ). voor de rest is het toch binnen wegen 80 km wegen en zo. dus hoeveel cc heb ik nodig ? red ik dit met 650 . ook wil ik niet bij elke pomp hoeven stoppen om te tanken. geen idee of er een verbruik lijst is . het liefst heb ik een grote met een in/uitschalebare 4x4 (ivm verbruik) dus 2x4 en/of 4x4
en een H en L . ik wel wil ik een kenteken want ik moet er mee de weg op. ik ga er niet mee werken (bijvoorbeeld zware karre trekken of zo ) . maar hij moet wel de duinen in kunnen. en liefst met 2 personen er op. (af en toe soms wil mn schoonmoeder ook mee)
wie van jullie kan en wil mij advies geven. ik ga proberen elke dag even op het forum te komen. momenteel rij ik nog een honda goldwing gl 1500 6 cyl. loopt 1:14 en die gaat er dan plaats voor maken. Intressen ? groeten arend