uitlijnen quad
Re: uitlijnen quad
Bijkomende vraag ivm uitlijnen: ik heb een schroefkit, als ik de hoogte verander van de quad, moet ik dan opnieuw uitlijnen?
"Ne quad is voor janetten!"
- Jason McCoy
- Quad GOD
- yamahakoppel
- Quad GOD
Schroef kit Die moeren dienen om de voorspanning te regelen bij de originele veren niet de hoogte
als je bv kw spiralen hebt dan kun je die moeren wel gebruiken voor de hoogte te regelen
als je de hoogte veranderd moet je ook spoor controleren tenzij je enkel de achterkant lager legt moet je alleen de ketting spanning controleren
als je bv kw spiralen hebt dan kun je die moeren wel gebruiken voor de hoogte te regelen
als je de hoogte veranderd moet je ook spoor controleren tenzij je enkel de achterkant lager legt moet je alleen de ketting spanning controleren
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
Kont zover mogelijk omlaag. Stuur recht. Dan wielen recht uitlijnen met lange lat of wat dan ook. Spanning voor bandjes op 0.6/0.8max.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ik snap niet waarover dit gaat?yamahakoppel schreef:Schroef kit Die moeren dienen om de voorspanning te regelen bij de originele veren niet de hoogte
de rest snap ik wel
- Jason McCoy
- Quad GOD
KW schroefset (dus veren en andere dempers, want die benamingen liggen hier nogal gevoelig op't forum).Jason McCoy schreef:Wat voor veren heb je onder je quad?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je hebt dus geen schroefset want dat bestaat niet van KW De schroeven die jij bedoelt als schroefset zijn om de veer-voorspanning in te stellen en niet om de hoogte te veranderen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ah zo, welk merk is mijn demper dan?Jason McCoy schreef:Je hebt dus geen schroefset want dat bestaat niet van KW De schroeven die jij bedoelt als schroefset zijn om de veer-voorspanning in te stellen en niet om de hoogte te veranderen
De veren die erop zitten zijn 100% zeker KW, want logo staat erop.
Ik draai trouwens aan de moeren (de ringen) om de hoogte te verstellen. Veerspanning blijf ik af.
Wie zegt er trouwens dat ik aan de schroeven draai om mijn hoogte te verstellen???
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je snapt dr echt niet veel van he? Je veer-voorspanning die bepaal je met die ringen. Als ik het zo zie dan zijn je dempers origineel Yamaha. Omdat je kw veren hebt kun je idd met die ringen de hoogte iets bepalen. Maar daar is het niet voor bedoelt.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... ml&XTCsid=" onclick="window.open(this.href);return false;Jason McCoy schreef:Je hebt dus geen schroefset want dat bestaat niet van KW De schroeven die jij bedoelt als schroefset zijn om de veer-voorspanning in te stellen en niet om de hoogte te veranderen
-
- Quadverslaafde
Je hebt idd originele Yamaha dempers en een KW verensetje.
Met de schijven kun je de hoogte verstellen maar is officieel Bedoeld voor de veer voorspanning.
Met de schijven kun je de hoogte verstellen maar is officieel Bedoeld voor de veer voorspanning.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
OK, dat is duidelijk, dank!tjobbie schreef:Je hebt idd originele Yamaha dempers en een KW verensetje.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je hebt die link gedeeld van die complete set. Verhaal blijft dan nog hetzelfde
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland