Darkzero schreef:ik pas 'm toch liever eerst effe in een winkel voor ik een helm koop
zal hier ook wel ergens een dealer zijn met o-neal denk ik. kan 'm achteraf nog online bestellen desnoods
ik heb mijn o'neal ook van crosshelmen.nl.gewoon 2 maten bestellen, en dan 1 terugsturen.
de helmen zijn gratis verzenden. alleen moet je de kosten van die ene die je terug stuurt betalen.
maar ik weet niet hoever je belgie in zit. crosshelmen.nl zit maar net in nederland vanaf belgie. tegen eindhoven aan.
@Nelistgb: Ik vind het wat lastig. eenmaal aan zat ie wat krap maar goed, maar om uit te doen deed gewoon zeer. er zitten verwijderbare earpads aan de zijkant maar die snijden je oren met uitdoen? probeer gewoon 1 maatje groter hopelijk is het dan opgelost.
das wel nadeel van internet aankoop. had beter gewoon 2 maten kunnen bestellen.1 retour sturen
Laatst gewijzigd door tjobbie op ma 18 aug, 2014 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
nou nie gelijk iedereen weer he' nondeju! ga m er gauw weer afhalen denk
mooi excuus voor een upgrade zakie gewoon doen toch.
zat eerst te kijken naar airoh, toen GPA aircraft ook tof maar kwam uiteindelijk uit bij deze.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
@tjobbie mijne zat ook echt strak dus had ik f gebeld met waar ik m
besteld had en die zei klopt maar wordt een maat groter door
t dragen heb m nu 3 maanden en zit super
Ok dan, mm naja ik ga het zien.tegen mij hebben ze altijd gezegd dat een helm meteen goed moet passen. Als de l te ruim is ga ik terug naar m en dan zie ik wel. Haha. Tnx voor de info.