Motorcross naar quadcross
Motorcross naar quadcross
Dag allemaal,
even snel voorgesteld:
Mijn naam is kobe 19jaar uit scherpenheuvel.
Ik rijdt al verschillende jaren motorcross (amateurs)
Maar heb altijd al een zwak gehad voor quads.
Nu mijn vraag als ik zou willen overstappen naar de quads, naar welke quads zou ik dan moeten zoeken?
Wat zal dit kosten en waar kan ik terecht?
Alvast bedankt!
even snel voorgesteld:
Mijn naam is kobe 19jaar uit scherpenheuvel.
Ik rijdt al verschillende jaren motorcross (amateurs)
Maar heb altijd al een zwak gehad voor quads.
Nu mijn vraag als ik zou willen overstappen naar de quads, naar welke quads zou ik dan moeten zoeken?
Wat zal dit kosten en waar kan ik terecht?
Alvast bedankt!
Re: Motorcross naar quadcross
Ik zou sowieso naar een 450 kijken omdat je denk ik toch de crossbaan op gaat. Weet niet waar je vandaan komt maar quadwinkel in Barneveld is zeker aan te raden. En anders gewoon marktplaats, maar dan moet je wel weten waar je op moet letten als je gaat kijken.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Scherpenheuvel ligt in belgie, op google vind je wel wat quad winkels ik dacht zelfs dat in scherpenheuvel een kleine winkel lag, in paal ligt reytec, quadshop in alken, ( persoonlijk slechte ervaring ) MCG in maaseik
Als je echt wilt crossen zou ik een 450 cc nemen zijn meer cross gericht hebben wel meer onderhoud nodig dan een ltz 400 of een raptor 700
Heb je een bepaald vookeur van merk, yamaha Heb je YFZ450 suzuki LTR 450. Dan zijn er nog wel een paar merken
Als je echt wilt crossen zou ik een 450 cc nemen zijn meer cross gericht hebben wel meer onderhoud nodig dan een ltz 400 of een raptor 700
Heb je een bepaald vookeur van merk, yamaha Heb je YFZ450 suzuki LTR 450. Dan zijn er nog wel een paar merken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Kawasaki kfx450, ktm 450 xc, can-am ds450 efi of xxc of xmx dan heeft Yamaha nog een 2de yfz, de yfz-R
Dat zalt zowat zijn
Dat zalt zowat zijn
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
-
- Quadracer
Heb uw bericht even aangepast, uw komma stond verkeerdyamahakoppel schreef:Scherpenheuvel ligt in belgie, op google vind je wel wat quad winkels ik dacht zelfs dat in scherpenheuvel een kleine winkel lag, in paal ligt reytec, quadshop in alken( persoonlijk slechte ervaring ), MCG in maaseik
Yamaha Raptor 660R!
Honda trx 450bizon450 schreef:Kawasaki kfx450, ktm 450 xc, can-am ds450 efi of xxc of xmx dan heeft Yamaha nog een 2de yfz, de yfz-R
Dat zalt zowat zijn
Voak buj te bange
- Jason McCoy
- Quad GOD
Suzuki's, w-tec enzo tellen we maar gewoon niet meer mee?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- pimblaster200
- Toeschouwer
Mag tot 500cc bij nationale wedstrijden he