Volgens de eigenaar vd camping totaal niet. En als je merkt dat de lokale bevolking de hand opsteekt als je rustig passeert, zelfs een ouw manneke met zen wandelstok

tja... daar kun je hier in Belgie alleen maar van dromen. Hier kijken ze al naar je en ik heb alles STOCK (uitlaat bvb)
Mja waar jij lag is een 100Km verder/2 uurtjes rijden... maar meer richting Cote d'Azur denk ik, toch "richting" de zee. En als ik me goed herinner zei de baas daar wel dat ze daar moeilijker deden. Idd ivm brandgevaar. Je hete uitlaat moest maar is een dor stuk raken of de onderkant als je ergens even stopt met draaiende motor... Ik begrijp hun wel...
Maar als je nog is moet naar Frankrijk gaan, raadt ik je die plaats (Moustier-Sainte-Marie) zelfs camping (Sainte-Jean) echt aan. Veel moto's en minder quads maar toch. En wie weet wil de eigenaar nog wel is een tochtje wagen, als hij weg mocht van zijn vrouw
Ik ga er ooit nog is henen! Als ik quad terug aan de praat krijg --> heb hem nu zelf is open gelegd om nieuw vet in de clutch te doen en de remmen te smeren en een nieuwe riem te steken want die is blijkbaar helemaal verduurd!!! --> en ik ken niets van mechanica, gewoon YOUTUBE filmpjes gezien

--> (ben wel technieker elektricien...)
En omdat die riem blijkbaar 210€ zou kosten???!!! Heb ik the World Wide Web is geraadpleegt en dan half uurtje geleden de knoop doorgehakt en een EPI Severe Duty Belt gekocht met een EPI Gold Spring en dan ga ik die installen tesamen met wat rondellen van 0.5mm en 1mm om zo nog de Coop-mod/Shim-mod te doen... En dat alles samen met redelijk veel verzendkosten komt omgerekent op 166€uit dus nog goedkoper dan 210€voor de standaard riem...
Als ik hem terug aan de praat krijg

maar heb er goede hoop in! Ik weet toch al wát ik doe! En das voor mij ook al een prestatie op zich
