raptor 660 hapert en geeft ni het volle vermogen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
jasonmaes
Toeschouwer
Toeschouwer

raptor 660 hapert en geeft ni het volle vermogen

Bericht door jasonmaes »

heb eens een vraagje ik had een scheur in men spruitstuk en die heb ik vervangen maar ik heb een dikke darm over en weet niet waar die zou moeten en vind ook niet drekt iets waar het zou horen de darm.komt volgens mij can het carter als ik het afdicht rijd die iets of wa maar als daar nisk inzit gapert die kweet ni oe hard precies of men handrem staat nog op
nu heb ik er iets in gestoken is al iets beter maar toch nog niet oe het moet als ik traag rijd gaat hij perfect ma eens ik volg gas geef houd hij em effe in en daar weer niet?
zoi er iemand mij kune helpen waar die darm zou naartoe moeten
jasonmaes
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: raptor 660 hapert en geeft ni het volle vermogen

Bericht door jasonmaes »

jasonmaes schreef:heb eens een vraagje ik had een scheur in men spruitstuk en die heb ik vervangen maar ik heb een dikke darm over en weet niet waar die zou moeten en vind ook niet drekt iets waar het zou horen de darm.komt volgens mij can het carter als ik het afdicht rijd die iets of wa maar als daar nisk inzit gapert die kweet ni oe hard precies of men handrem staat nog op
nu heb ik er iets in gestoken is al iets beter maar toch nog niet oe het moet als ik traag rijd gaat hij perfect ma eens ik volg gas geef houd hij em effe in en daar weer niet?
zoi er iemand mij kune helpen waar die darm zou naartoe moeten
kan er zelf geen fotos opzetten wat ik bedoeld van de darm dat overblijft
Plaats reactie