Yamaha tri-z 250 1985
-
- Easy Quadrider
Re: Yamaha tri-z 250 1985
Update
Gisteren het frame gespoten, vannacht een warmte behandeling gehad en vanmiddag een gaatje om hem weer op te gaan bouwen
Gr.
Piet
Gisteren het frame gespoten, vannacht een warmte behandeling gehad en vanmiddag een gaatje om hem weer op te gaan bouwen
Gr.
Piet
Schitterend!
Zelf een ongelofelijke fan van de Tri-Z en de Tecate.
Helaas kruipt er zoveel geld in bakstenen. Blijft momenteel niks over voor spielerei!
En het is als je eerlijk bent ook zo compleet nutteloos. Je moet 'm al op een aanhanger smijten om ergens op een parcours te gaan crossen.
Zelf een ongelofelijke fan van de Tri-Z en de Tecate.
Helaas kruipt er zoveel geld in bakstenen. Blijft momenteel niks over voor spielerei!
En het is als je eerlijk bent ook zo compleet nutteloos. Je moet 'm al op een aanhanger smijten om ergens op een parcours te gaan crossen.
-
- Easy Quadrider
@Jack; Ja klopt, als je geen eigen speel locatie hebt dan is het lastig. En vaak vind de vrouw het ook niet goed om in de huiskamer te parkeren
Gisteren weer wat kunnen doen hopelijk vandaag starten en volledig klaar Nu natuurlijk wel flink inhouden met inrijden
Gr.
Piet
ps. de belichting was *** zo te zien
Gisteren weer wat kunnen doen hopelijk vandaag starten en volledig klaar Nu natuurlijk wel flink inhouden met inrijden
Gr.
Piet
ps. de belichting was *** zo te zien
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Tof Ding,
Heb er zelf ook 1 staan die ik nog moet restaureren. Wel is mijne met een origineel Yamaha kenteken
Mijn is rood/zwart 1986 en heb er ook nog 1 in delen in het geel van 85.
Heb er zelf ook 1 staan die ik nog moet restaureren. Wel is mijne met een origineel Yamaha kenteken
Mijn is rood/zwart 1986 en heb er ook nog 1 in delen in het geel van 85.
-
- Easy Quadrider
Zojuist de trike zo ver in elkaar gezet dat ik even proef kon draaien. Motor loopt als een zonnetje, echt super blij mee. Nu een kwestie van afbouwen en van een kenteken gaan dromen
Gr.
Piet
Gr.
Piet
-
- Easy Quadrider
Nog een paar fotootjes!
Iemand een goede suggestie om de gele kappen weer helemaal schoon geel te krijgen??
Gr.
Piet
Iemand een goede suggestie om de gele kappen weer helemaal schoon geel te krijgen??
Gr.
Piet
Spuiten? Polijsten? Ooit iets gezien met een verf brander. Geen idee of dat echt werk.
-
- Easy Quadrider
Kreeg net de tip hem te schuren met korrel 2000, waarna hij te polijsten is met twee verschillende pasta's. Zal eens kijken of dit het principe is om hem weer zgan te krijgen
Mocht er iemand nog andere suggesties hebben hoor ik dat graag
Gr.
Piet
Mocht er iemand nog andere suggesties hebben hoor ik dat graag
Gr.
Piet
-
- Easy Quadrider
Hij is naar mijn idee helemaal klaar nu, gisteren afgesteld, gaat als de brandweer nu
Ik ben er helemaal gelukkig mee, echt een geweldig leuke machine! En weer eens heel iets anders dan een quad
Gr.
Piet
Ik ben er helemaal gelukkig mee, echt een geweldig leuke machine! En weer eens heel iets anders dan een quad
Gr.
Piet
- Danny84
- Quadfanaat
- Contacteer:
Leuk om eens een Trike te zien waar behoorlijk wat tijd in is gestoken.
www.07events.nl
ziet er weer als nieuw uit
-
- Easy Quadrider
Thanks guys!!
Het was inderdaad aardig wat werk, zeker ook ivm de revisie van de motor. Maar aan de andere kant had ik het ook niet anders willen doen, nu ben ik er zeker van dat ik een 100% machine hebt.
Het is alleen jammer dat ik er nog niet mee heb kunnen crossen, maar dat komt nog wel. Het is gewoon al leuk om er elke dag al naar te kunnen kijken lol
Gr.
Piet
Het was inderdaad aardig wat werk, zeker ook ivm de revisie van de motor. Maar aan de andere kant had ik het ook niet anders willen doen, nu ben ik er zeker van dat ik een 100% machine hebt.
Het is alleen jammer dat ik er nog niet mee heb kunnen crossen, maar dat komt nog wel. Het is gewoon al leuk om er elke dag al naar te kunnen kijken lol
Gr.
Piet
Heel mooi projectie! Toppie.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Wat een ruig ding!08brothers schreef:Hij is naar mijn idee helemaal klaar nu, gisteren afgesteld, gaat als de brandweer nu
Gr.
Piet
-
- Easy Quadrider
Thanks Pim & Teunie!!
Alleen jammer dat ik momenteel zo weinig tijd heb om te rijden. Na de Rebuild staat er krap een uurtje op nu Maar staat gelukkig niet in de weg, staat gewoon te wachten om een keer uitgelaten te worden
Alleen jammer dat ik momenteel zo weinig tijd heb om te rijden. Na de Rebuild staat er krap een uurtje op nu Maar staat gelukkig niet in de weg, staat gewoon te wachten om een keer uitgelaten te worden