Jason McCoy
Re: Jason McCoy
ja dat klopt wel jha anders kan hij er weinig mee ik moet mijne denk ik ook maar weer daar heen brengen vind mijn hmf nogal luidruchtig eerst dat geluid maar eens iets dempen en dan terug afstellen
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik vond jou geluid niet echt mega hard ofzo. Ik heb met die Leo dat i mooi dof klinkt maar niet te gek herrie maakt eigenlijk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
ben ik het niet mee eens. Als je 2 identieke quads op de bank zet zullen ze toch van elkaar verschillen. Plus je zit met temperatuur elevatie brandstof ed te kijken. Dynootje is nooit weg. Het zal vast wel enigsinds in de buurt komen maar om het echt goed te doen heb ie gewoon een bank nodig. Anders kun je net zo goed een fuel boostertje erop zetten. Kost de helft waarschijnlijk.Jason McCoy schreef:Klopt maar denk dat hij meteen al zegt haal eerst maar een pcv. En dan gaat i niet op de bank want voor mijn setup heeft dynojet gewoon een correcte map als t goed is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Jason McCoy
- Quad GOD
Klopt helemaal Tjobbie. Maar pcv kan ik later nog gebruiken als ik hem verder ga tunen. Optimizer kun je dan weg gooien omdat die niet nauwkeurig genoeg zijn. Morge gaat i naar mn tuner en die kijkt even hoe t nu is. Dan gooi ik waarschijnlijk die map dr op en kan i na zijn vakantie nog even op de bank. Bank staat hier op de hoek dus dat scheelt
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ja daar heb ik mijn ook op verkeken als die gewoon stationair loopt valt het wel mee maar als je 80 rijd heb je een enorme herrie om je heemJason McCoy schreef:Ik vond jou geluid niet echt mega hard ofzo. Ik heb met die Leo dat i mooi dof klinkt maar niet te gek herrie maakt eigenlijk
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
- Jason McCoy
- Quad GOD
Goed de Renegade gaat een kleine aanpassing krijgen.
Hij krijgt een iets andere kleuren combo
Dit is de quad zoals hij er nu bij staat. (wel helemaal bestickerd is i nu uiteraard)
Hij krijgt een iets andere kleuren combo
Dit is de quad zoals hij er nu bij staat. (wel helemaal bestickerd is i nu uiteraard)
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nee die stickerset gaat verdwijnen, de kwaliteit hiervan laat te wensen over.
Helemaal wit gaat i ook niet worden
Helemaal wit gaat i ook niet worden
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
o vind het wel gaaf staan zo maja ieder zijn smaak
- Jason McCoy
- Quad GOD
Toch niet weer paars zoals de raptor he.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Haha, de Raptor rijd nog steeds rond in die kleuren. Meesten hebben t nooit in t echt gezien maar dat stond wel serieus vet
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
Het nieuwe model Brp koffertje voor de Renegade bestaat trouwens niet in de exact juiste maat en je moet dus toch een rekje achterop hebben om hem te bevestigen. Aangezien ik dat geen gezicht vind maak ik er nu maar een frame onder zodat het wel past. Maar handig is anders. Op zich trouwens wel een mooi koffertje
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland