Ok goed. Ik ga dat is proberen dan. Moet juist zo een doek vinden voor op je boormachine zoals op det filmpje. Kom wel veel in auto winkels en maar dat heb ik nog nergens zien liggen... ook zo een product zal ik is vragen in de winkel.yamahakoppel schreef:ik denk dat je wel met een P80 mag beginnen maar wel alleen waar uw krassen zijn, want zolang je krassen feller zijn dan die je erin schuurt mag je met p80 schuren. ik zou zelfs zeggen pak een vijl of een kleine slijp machien en zo een lamellen schuurschijf p240 en dan zachtjes en langzaam stukje voor stukje weg schuren zien dat niet smelt, best eerst eens op iets plastiek testen of dit lukt, maar denk het wel
als ik er aan denk straks zal ik het eens testen op een oude kap thuis
nader in zien toch manueel doen, machinaal ben je misschien te hevig maar de groffe krassen kun je volgens mij wel met p80 beginnen vooral op foto 1 op die rand
ik zal het straks zeker testen als ik thuis ben voor machinaal
en dan opbouwen met korrel van schuurpapier tot min p2000.
de zwarte kappen van yamaha hebben zo een glinster in,een soort metalic weet niet of dit door en door is
Heb hem daarjuist al is goed gewassen en zal deze week denk ik is proberen hem te fixen zo goed het kan. Zal foto's nemen voor hier