6 weken terug een 2de hands LTZ400 gekocht, de eerste weken geen problemen gehad.
Daarna viel hij enkele keren stil en kon ik hem de eerste uren niet meer terug starten.
Heb toen de carburateur proper gemaakt en het probleem was weg. De bougie was nog mooi van kleur en nog niet versleten.
Vorige week heb ik een benzinefiltertje geplaatst, zodat er niet opnieuw kleine vuildeeltjes de carburateur zouden verstoppen en heb toen ook ineens een nieuwe luchtfilter geplaatst aangezien deze aan vernieuwing toe was.
Daarnet was ik ik terug op baan en na 2km voelde ik spanning, hij ging vooruit maar je voelde echt alsof ie tegengehouden werd. Hij reageerde nauwelijks nog op het induwen van de gas. Als ik de gas helemaal induwde ging hij wel nog in een schok naar voor. Er kwam nauwelijks nog geluid uit de uitlaat en dan een knal en hij was uitgevallen.
Dus de carburateur zou ik nog eens uitkuisen. Maar ik vrees dat er meer aan de hand is?
Mvg
Suzuki LTZ400 valt stil
Re: Suzuki LTZ400 valt stil
Misschien moet je carb. afstellen doordat je een nieuw luchtfilter hebt geplaatst.
ik denk dat je het misschien toch wat verder mag zoeken in je motorblok
heb je de zelfde type luchtfilter geplaatst of een andere, normaal zou je uw carburator moeten afstellen na wijziging
heb je de zelfde type luchtfilter geplaatst of een andere, normaal zou je uw carburator moeten afstellen na wijziging
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Stationaire sproeier verstopt?
Ge kunt een carburator uitkuisen, en ge kunt "uitkuisen".
Alleen de sproeiers doorblazen gaat niet helpen als er vuiligheid in rond zweeft natuurlijk...
Als hij stil valt, kijk dan of de benzine nog tot aan de bougie geraakt...als ge dat weet kunt ge al de helft uitsluiten.
Ge kunt een carburator uitkuisen, en ge kunt "uitkuisen".
Alleen de sproeiers doorblazen gaat niet helpen als er vuiligheid in rond zweeft natuurlijk...
Als hij stil valt, kijk dan of de benzine nog tot aan de bougie geraakt...als ge dat weet kunt ge al de helft uitsluiten.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Carb in de ultrasoon reiniger gooien. Das de enige manier om hem echt schoon te krijgen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
als er geen geluid uit de uitlaat komt, dan klopt er al zeker iets niet.
Heb je de kleppenspeling al eens gecontrolleerd ?
Heb je de kleppenspeling al eens gecontrolleerd ?