zal eens langs gaan danjvs schreef:Volgens mij wel:-P
me eventjes voor stelle
-
- Quadfanaat
Re: me eventjes voor stelle
-
- Quadfanaat
Zijn nou spiegels verplicht of nie in belgie (raptor 350) kwam er nie aan uit daarmee dat ff vraag
- jumper2110
- Quadracer
Nope niet verplicht, maar naar mijn bescheiden mening wél onmisbaar.
-
- Quadfanaat
moet er echt zo iets lelijks op me quad staan nee he
-
- Quadfanaat
ty je bent een reder hehejumper2110 schreef:Nope niet verplicht, maar naar mijn bescheiden mening wél onmisbaar.
Nee joh, wat is nou de kans dat je nog een ongeluk krijgt. Spiegels verkleinenpieter schreef:moet er echt zo iets lelijks op me quad staan nee he
die kans toch niet joh.
ben ik 't totaal mee oneens! tegen 110 op de expresweg naar mijn werk ga ik echt niet over mijn schouder kijken om in te halenYair schreef:Nee joh, wat is nou de kans dat je nog een ongeluk krijgt. Spiegels verkleinen
die kans toch niet joh.
er zijn zoveel verschillende modellen dus je zal echt wel iets vinden dat bij je quad past
Volgens mij was Yair zijn reactie sarcastisch bedoeld.Darkzero schreef:ben ik 't totaal mee oneens! tegen 110 op de expresweg naar mijn werk ga ik echt niet over mijn schouder kijken om in te halenYair schreef:Nee joh, wat is nou de kans dat je nog een ongeluk krijgt. Spiegels verkleinen
die kans toch niet joh.
er zijn zoveel verschillende modellen dus je zal echt wel iets vinden dat bij je quad past
Ik heb van die powermadd handkappen met spiegels, tenminste de spiegels worden deze week verstuurd als het goed is. Ook gereden zonder spiegels en al meteen een waarschuwing gekregen. Tis ook niet te doen met 110 pu over je schouder kijken. Naar mijn mening zijn ze onmisbaar.
Ride hard!! You only live once.......
-
- Quadfanaat
klein vraagje heb er veel over geleze maar ben aan denke om een gopro te halle is de 3 zuiver zonder gruis was me vraagje? en mag je daar mee gewoon op de weg mee blijve mee rijde zonder last van de flikke te krijge
Zelf heb ik een gopro hero 3+ black edition. In het algemeen valt het met de wind ruis wel mee. Heb nooit problemen met politie gehad maar als ze vragen of je hun niet wilt filmen zou ik hem gewoon uitzetten om gezeik te voorkomen.
Ps: nieuwe gopro hero 4 silver heeft ingebouwd lcd scherm. Heeft wel ze voordelen dus kijk daar ook even naar.
Ps: nieuwe gopro hero 4 silver heeft ingebouwd lcd scherm. Heeft wel ze voordelen dus kijk daar ook even naar.
Heb de 3+ Black in de open case deur. Valt wel mee met de ruis. Gebruik de app om hem in te stellen net als een scherpe.
-
- Quadfanaat
denk dat ook een 3+ ga hale da vald nog mee in prijs zag ze in winkel ligge tijdens kerst shoppejava schreef:Heb de 3+ Black in de open case deur. Valt wel mee met de ruis. Gebruik de app om hem in te stellen net als een scherpe.
heb ligge denke koop zelf een kerst cado voor je zelf maar wou eerst ff na vrage