Hoi hoi,
Ff voorstellen dan maar zoals zo vaak op zulke fora.
Mijn naam is Ruud, 41 jaar, papa van 2 zoontjes en ik denk er heel hard over om een Quad aan te schaffen.
Volgens mij zit ik hier wel goed over dit onderwerp.
Waarom een Quad?
Omdat ik niet meer op die van mijn maatje mag rijden sinds hij overgestapt is van een automaat naar een Suzuki 400CC schakelbak.
Ik mag alleen nog maar toekijken en aanhoren. En das niet leuk.
Groeten.
Ruudje uit Dordrecht
Re: Ruudje uit Dordrecht
Welkom op het forum.
Al een merk in gedachte? Utility of sport?
Al een merk in gedachte? Utility of sport?
Volgens mij net wat makkelijker zelf aan te sleutelen.
En ik denk dat ik voorlopig het meest op (zand)weggetjes en weilanden te vinden zal zijn.
Wel wil ik met kenteken en ook wil ik denk ik wel eens een van de jongens meenemen.
Maakt het trouwens echt zoveel uit als het spoor van je quad zo verbreed is dat je wielen buiten je spatborden staan?
groeten,
Ik denk dat ik maar voor een sport ga.
Volgens mij net wat makkelijker zelf aan te sleutelen.
En ik denk dat ik voorlopig het meest op (zand)weggetjes en weilanden te vinden zal zijn.
Wel wil ik met kenteken en ook wil ik denk ik wel eens een van de jongens meenemen.
Maakt het trouwens echt zoveel uit als het spoor van je quad zo verbreed is dat je wielen buiten je spatborden staan?
groeten,
Re: Ruudje uit Dordrecht
ik rij alleen onroad en mijn banden staan ook een stuk buiten mijn kappen. nadeel is dat in de regen, en dan vooral in bochten, alle opspattend water op mij geslingerd wordtruudw schreef: Maakt het trouwens echt zoveel uit als het spoor van je quad zo verbreed is dat je wielen buiten je spatborden staan?