Ik heb een raptor die momenteel nog in rodage zit maar dat wil niet zeggen dat het volgende zich mag voordoen.
Wanneer deze op bedrijfstemperatuur is;
Bij het stilletjes gas geven houd deze zich nogal in, maw, als je jeje gas direkt goed openduuwd gaat hij er direkt over, maar indien je gedoseerd te werk wil gaan is het precies og hij geen drinken genoeg krijgt of geen lucht krijgt of weet ik veel.
Zou het kunnen doordat de benzinetank zo goed als leeg was dat er vuil in de carbu zit?
Wat ik ook geprobeerd heb, wanneer ik men chock optrek als hij al warm staat zou hij precies beter in toeren gaan, het is te zeggen dan houd hij zich eerst niet in, vandaar dat ik mss denk dat er wat vuil in de carbu zit.
Wat denken jullie hiervan? Carbu openmaken veel werk? Is deze af te regelen?
Of hoe kan ik zaken uitluiten die het niet kunnen zijn?
Niet normaal optrekken Raptor
Hetgeen wat ik bedoel met de choke is dat hij dan wel normaal optrekt, zonder hem mbeetje in te houden.L.D. schreef:Ik weet niet wat het kan zijn, (zal wel iets met de carb te maken hebben) maar het is wel normaal als je je choke indrukt als ie warm is, dat ij dan meer toeren maakt. Bij mij begint gij aan 3 km/u te rijden zelfs.
Daarmee dat ik denk dat er mss vuil in de sproeiers zit of ja mss iets anders.
Het zal een kleinigheid zijn maar ja men moet ze vinden.
Toen ik mn KFX nog in aan het rijden was hield hij enorm in onderin de toeren. Als je wat meer gas gaf ging het wel lekker.
Na enige tijd werd hij vanzelf steeds losser.
Ik weet niet of dit hetzelfde is als wat jij nu hebt, kan natuurlijk ook zijn dat er vuil in de carbs zit. (maar lijkt me niet zo logisch als hij pas nieuw is)
Ik weet niet of dit hetzelfde is als wat jij nu hebt, kan natuurlijk ook zijn dat er vuil in de carbs zit. (maar lijkt me niet zo logisch als hij pas nieuw is)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ja dat lijkt idd op mijn probleem, maar doordat ik de benzine zo goed als compleet doorgereden heb dacht ik aan vuil in de carbu omdat deze wel goed gaat indien ik men choke optrek(als ie warm staat).Teunie schreef:Toen ik mn KFX nog in aan het rijden was hield hij enorm in onderin de toeren. Als je wat meer gas gaf ging het wel lekker.
Aan een carbu van een rappy kan je toch niks regelen(langs buiten) dus niet sproeier ofzo.
Luchtvijs........?
of andere.....
-
- Quad Expert
- Contacteer:
jawel jawel, raptor heeft ook een luchtvijs en ralenti, volgens mij vuil in de carbu, en anders is mischien je luchtvijs wat losgetrild waardoor je teveel lucht krijgt op je ralenti sproeier en nekeer dat ie half gas komt genoeg voor de Main, dis vuil in de ralenti sproeier of gewoon luchtvijsje losgetrild. Chek it out