Hallo
Ik heb nog wat vragen over mijn yamaha raptor 350.
Ik heb momenteel een standaard uitlaat zonder db killer of originele spark arrestor. Ik zou dit graag weer anders zien omdat hij zo te luid is. Een originele spark arrestor kan ik niet vinden maar ik heb wel dit gevonden: http://quadtuning.nl/webshop/index.php? ... er=product" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou dit goed zijn om hem iets minder te laten klinken? Lijkt mij logisch dat hij dan minder lawaai zal maken dan wanneer je een volledig open uitlaatlijn hebt?
Ook heb ik een probleem met mijn kettingspanner. De draad is er uit. Weet iemand misschien waar ik kettingspanners kan kopen?
Ik ga ook andere tanwielen steken, 16-36. Lijkt me iets beter voor op de weg. Maar welke ketting zou ik bestellen en van hoeveel schakels lang?
Groeten
Enkele vragen Yamaha Raptor 350
Enkele vragen Yamaha Raptor 350
Laatst gewijzigd door Gill op ma 27 okt, 2014 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Raptor 350
-
- Pro Quadrider
Re: Enkele vragen Yamaha Raptor 350
hoi het onderdeel van quadt is eigenlijk geen db killer
ik heb ook nog een raptor 350 achterbrug in de aanbieding al denk ik wel dat een nieuwe spanner bestellen bij yamaha
wel goedkoper is
ik heb ook nog een raptor 350 achterbrug in de aanbieding al denk ik wel dat een nieuwe spanner bestellen bij yamaha
wel goedkoper is
Zou een universele db killer dan voor mij een betere oplossing zijn?
En ik denk ook wel dat een kettingspanner net iets voordeliger zal zijn dan een volledige achterbrug
Hoe of waar kan ik via internet originele yamaha onderdelen bestellen?
Alvast bedankt!
En ik denk ook wel dat een kettingspanner net iets voordeliger zal zijn dan een volledige achterbrug
Hoe of waar kan ik via internet originele yamaha onderdelen bestellen?
Alvast bedankt!
Yamaha Raptor 350
- Jason McCoy
- Quad GOD
http://www.hetquadhuis.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
http://www.quadwebshop.nl/nl/category//" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze heeft een link waar je zelf je onderdeel kan opzoeken en bestellen
Deze heeft een link waar je zelf je onderdeel kan opzoeken en bestellen
never drive faster then your angel can fly
Ik zou inderdaad originele db killer van Yamaha bestellen of volledige eind demper die staan misschien ook tweedehands op marktplaats.
Wat tandwielen en ketting betreft, vooraan 1 tandje meer Is meestal voldoende. Als je een ketting bestelt moet die normaal zelf op maat gemaakt worden en zit er een schakel bij om de ketting te sluiten. Hiervoor kun je ook een ketting breker kopen.
Wat tandwielen en ketting betreft, vooraan 1 tandje meer Is meestal voldoende. Als je een ketting bestelt moet die normaal zelf op maat gemaakt worden en zit er een schakel bij om de ketting te sluiten. Hiervoor kun je ook een ketting breker kopen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"