Smc captain 300cc spanningsregelaar!! Helpp
Smc captain 300cc spanningsregelaar!! Helpp
Beste mensen ,
Ik rij op een smc captain 300cc ik heb een probleem
Me spannigsregelaar is kapot. Er zjjn voor dit merk weinig onderdelen. Ik heb er een gevonden maar die kan ik pas over een paar weken krijgen de man die het bezit is op vakantie. Mijn vraag is kan ik er een andere spanningsregelaar in doen waar hij ook gewoon goed op zal werken
Alvast bedankt
Ik rij op een smc captain 300cc ik heb een probleem
Me spannigsregelaar is kapot. Er zjjn voor dit merk weinig onderdelen. Ik heb er een gevonden maar die kan ik pas over een paar weken krijgen de man die het bezit is op vakantie. Mijn vraag is kan ik er een andere spanningsregelaar in doen waar hij ook gewoon goed op zal werken
Alvast bedankt
Re: Smc captain 300cc spanningsregelaar!! Helpp
Up kan niemand me helpen ?
- Jason McCoy
- Quad GOD

Gast doe eens rustig.... Mensen zijn gewoon aan t werk he
Wacht maar een dag of twee en dan heb je misschien antwoord.
Je hebt je ook vergeten voor te stellen in het daarvoor bedoelde deel van het forum. Maar welkom.
Je hebt je ook vergeten voor te stellen in het daarvoor bedoelde deel van het forum. Maar welkom.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland

Vrees het van niet.
Staat 250 op.. komt ook van mijn oude barossa silverhawk 250cc

Ja ik kan em
Wel even demonteren ben njet zo handig daarin ik weet wel waar hij zit,
En dan kan ik even kijken of het overheen komt
Ook de draad kleuren.
En dan heb ik nog
Een vraag zou hij niet op een andere spanningsregelaar kunnen werken want van dit type is best moeilijk verkrijgbaar
Alvast bedankt voor de moeite jongens
Wel even demonteren ben njet zo handig daarin ik weet wel waar hij zit,
En dan kan ik even kijken of het overheen komt
Ook de draad kleuren.
En dan heb ik nog
Een vraag zou hij niet op een andere spanningsregelaar kunnen werken want van dit type is best moeilijk verkrijgbaar
Alvast bedankt voor de moeite jongens
- Jason McCoy
- Quad GOD

- Paul Snip
- Quad Master

- Contacteer:
Kan iedere andere spanningsregelaar wel op.
Je hebt 3 gele draden. Die kun je willekeurig aansluiten. En je hebt een plus en min draad naar je accu. Dat is alles om te werken. Rood is over het algemeen plus. En de min is groen of zwart. Passen de stekker niet? Dan gebruik je de stekkers van de oude defecte regelaar.
Soms is er nog een extra draad voor het controle lampje. Die is niet nodig om te kunnen laden.
Dus ff naar de motorsloop
Je hebt 3 gele draden. Die kun je willekeurig aansluiten. En je hebt een plus en min draad naar je accu. Dat is alles om te werken. Rood is over het algemeen plus. En de min is groen of zwart. Passen de stekker niet? Dan gebruik je de stekkers van de oude defecte regelaar.
Soms is er nog een extra draad voor het controle lampje. Die is niet nodig om te kunnen laden.
Beste Paul snip de foto's van de bovenste regelaar is niet van mij. De 3de foto die jason mccoy heeft geplaatst is mijn regelaar ik heb even snelPaul Snip schreef:Kan iedere andere spanningsregelaar wel op.
Foto's gemaakt hier nog een paar kun jij me zeggen welke regelaar hier voor terug kan.

- Paul Snip
- Quad Master

- Contacteer:
Die foto kan ik geen chocola van maken. Er kan gewoon een standaard regelaar op.
Uit je motorblok komen 3 draden. Meestal geel. Die moeten aangesloten worden op de 3 draden van de spanningsregelaar die meestal ook geel zijn.
Daarnaast gaan er 2 draden naar de accu. Een plus en een min. Plus is meestal rood.
Uit je motorblok komen 3 draden. Meestal geel. Die moeten aangesloten worden op de 3 draden van de spanningsregelaar die meestal ook geel zijn.
Daarnaast gaan er 2 draden naar de accu. Een plus en een min. Plus is meestal rood.
Oke dat lukt me wel maar watvoor want als ik op internet kijk dan zie ik dat het aan gegeven is met cc.Paul Snip schreef:Die foto kan ik geen chocola van maken. Er kan gewoon een standaard regelaar op.
Ik heb een 300 cc zou een 250 cc regelaar ook goed zijn ? Kun je me aub geen een aanwijzen op het internet ben je dan eeuwig dankbaar.
Alvast bedankt
- Paul Snip
- Quad Master

- Contacteer:
Maakt niet uit! Zolang je de 3 gele draden maar aansluit op de 3 draden die uit je motorblok komen. De rode draad aan de stroomdraad vanaf/naar de accu. En de zwarte, groene of bruine aan de massa.
Even naar de motorsloop zou ik zeggen.
Even naar de motorsloop zou ik zeggen.