DQT Neeroeteren 12 September
DQT Neeroeteren 12 September
Even snel iets in mekaar gestoken, beetje muziek achter, hier is 't resultaat
goed gemaakt of nie? wa kan beter? gooi 't er maar uit
en wat vinden jullie natuurlijk van de kunsten van hanzie, teunie, enz...
hier is ie :
http://www.nieuwstad.be/moviez/Neeroeteren.wmv
goed gemaakt of nie? wa kan beter? gooi 't er maar uit
en wat vinden jullie natuurlijk van de kunsten van hanzie, teunie, enz...
hier is ie :
http://www.nieuwstad.be/moviez/Neeroeteren.wmv
Laatst gewijzigd door AlfA op vr 24 sep, 2004 23:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik vind het een mooi filmpje alleen zou ik zelf kortere shots gebruiken en de saaiere stukken gewoon wegknippen dan word ie dynamischer en blijft hij iets meer boeien. Ook zou hij iets beter op de muziek afgestemd kunnen worden maar dat is best moeilijk om te doen. Bijv op de langzame delen in de muziek een heeeeel klein beetje vertraging inzetten doet al veel en van standpunt wisselen of een half seconde uitknippen op eins ...... zwei........ dan ziet het er gelijk super verzorgd uit. De camera standpunten vind ik goed gekozen Ik had wel eens eerder filmpje gezien van neeroeteren daar stond alleen hek op
En die baan is wel heel vet ik wil daar ook wel eens komen rijden als ik mijn volgende quad heb kom ik denk ik wel een keer een weekendje maken daar in de omgeving
En die baan is wel heel vet ik wil daar ook wel eens komen rijden als ik mijn volgende quad heb kom ik denk ik wel een keer een weekendje maken daar in de omgeving
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadracer
Filmpje is deze nacht gemaakt tssen 2 en 3Rik350 schreef:Ik vind het een mooi filmpje alleen zou ik zelf kortere shots gebruiken en de saaiere stukken gewoon wegknippen dan word ie dynamischer en blijft hij iets meer boeien.
'k had ongeveer 'n half uur film, en tegen de 90 frames, 'k heb alles dus al serieus ingekort, en op 't eind zag ik gewoon alleen nog maar quads die springe en 't is maar met één camera gefilmd dus, 'k heb heel wat mogen rondlopen
maar bedankt voor de tips !
zal er volgende keer op letten
-
- Quadracer
- Contacteer:
Hij is al goed hoor, vooral als je hem in één nachtelijk uurtje hebt gefixed
Kan je hem toevallig ook in .mpg plaatsen dan zal ik er nog es wat in knippen kijken of ik voor elkaar krijg wat ik bedoel te zeggen
Kan je hem toevallig ook in .mpg plaatsen dan zal ik er nog es wat in knippen kijken of ik voor elkaar krijg wat ik bedoel te zeggen
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider