Masai-quad
Masai-quad
Hallo ik heb net een masai-quad (50cc) gekocht.
Mijn vraag is nu of dat ik er een andere uitlaat kan laten opzetten.
Wat ik moet doen voor een beter geluid,...
Alvast bedankt op voorhand !
Mijn vraag is nu of dat ik er een andere uitlaat kan laten opzetten.
Wat ik moet doen voor een beter geluid,...
Alvast bedankt op voorhand !
Ah, ik heb al gehoord van die nieuwe Masai-quads. Is veel groter als de andere 50 cc'tjes zeker? Hebde ne foto ofzo? Stuur anders naar laurent.dehennin@pandora.be als ge em ier nie kunt opzette
En i.v.m. die uitlaat, moet wel kunnen denk ik, maar tis wel een splinternieuw merk zeker?
En i.v.m. die uitlaat, moet wel kunnen denk ik, maar tis wel een splinternieuw merk zeker?
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Ja ze zijn idd groter dan de normale 50cc'tjes. Die van mij is ook gehomologeerd.L.D. schreef:Ah, ik heb al gehoord van die nieuwe Masai-quads. Is veel groter als de andere 50 cc'tjes zeker? Hebde ne foto ofzo? Stuur anders naar laurent.dehennin@pandora.be als ge em ier nie kunt opzette
Foto's zijn verzonden naar uw mail ! (thx)
P.S Weet er ook soms iemand wat de beste manier is om uw quad te beveiligen?
-
- Quadrider
- Contacteer:
Beveiligen van een quad is moeilijk, zo zijn velen hun quad al kwijt geraakt doordat ze dachten dat schijfremslot helpteGeoffrey schreef: En i.v.m. die uitlaat, moet wel kunnen denk ik, maar tis wel een splinternieuw merk zeker?
Ja ze zijn idd groter dan de normale 50cc'tjes. Die van mij is ook gehomologeerd.
Foto's zijn verzonden naar uw mail ! (thx)
P.S Weet er ook soms iemand wat de beste manier is om uw quad te beveiligen?
Wat het beste is om te beveiligen is denk ik een elektronisch slot met afstandbedieng zoals ze ook bij scooters gebruike
Driving a Yamaha blaster
Beveiligen van een quad is niet moeilijk.
En kan ook heel goedkoop.
Zelfs voor onderweg.
Voor 20 euro ben je klaar thuis.
En voor onderweg heb ik een schijfremslot met ingebouwd alarm.
Spray bestendig (kosten 85,00 euro)
Voor uitleg vragen.
Stuur me maar een PM.
MVG. Wilko
En kan ook heel goedkoop.
Zelfs voor onderweg.
Voor 20 euro ben je klaar thuis.
En voor onderweg heb ik een schijfremslot met ingebouwd alarm.
Spray bestendig (kosten 85,00 euro)
Voor uitleg vragen.
Stuur me maar een PM.
MVG. Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik ken de masai niet maar als het een aziaat is zit er een dikke kans in dat er een honda immitatie opzit (honda vision) maar uitlaat past niet zomaar omdat het blok helemaal in de quad zit ipv erachter als bij een scooter.Mika schreef:Wat voor motorblok ligt daar onder ? Pia of mina ofzo ? Dan moet je er wel een uitlaat voor vinden
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Bwa, ik denk dat wanneer je een scooter uitlaat neemt zoals een Leovince S die helemaal naar achter gaat en niet draait met de demper naar voor dat dit passend te maken moet zijn. Maar het kan even goed zijn dat ze er speciaal uitlaten voor maken, want voor een LT50 zijn er ook vele aftermarket uitlaten
Anders kan je ook nog altijd op maat laten maken wat niet eens zoveel duurder is
Anders kan je ook nog altijd op maat laten maken wat niet eens zoveel duurder is