Hoe mijn quad te verlagen, help!
Re: Hoe mijn quad te verlagen, help!
Hoi hoi,
Het was een mooie quad, qua formaat zeker voor mij. De verkoper heb ik een prijs gegeven, en hij laat het mij vandaag of morgen weten. Dus ik hoop dat hij akkoord gaat! (€950,-)
Groetjes Shanna
Het was een mooie quad, qua formaat zeker voor mij. De verkoper heb ik een prijs gegeven, en hij laat het mij vandaag of morgen weten. Dus ik hoop dat hij akkoord gaat! (€950,-)
Groetjes Shanna
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
950 Euro is heel scherp voor een nette Barossa met kenteken. (Of is het eentje zonder kenteken?).
Deze quads houden het heel lang vol. Het motorblok is een exacte kopie van een Honda blok. Ik heb al 2 keer een kapot blok gewisseld voor een origineel Honda blok onder een motorfiets vandaan.
Deze quads houden het heel lang vol. Het motorblok is een exacte kopie van een Honda blok. Ik heb al 2 keer een kapot blok gewisseld voor een origineel Honda blok onder een motorfiets vandaan.
Ja is met kenteken!! Ja ik hoop dat hij akkoord gaat, ben benieuwd!!!
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Leuk man! (of vrouw ) Kun je ook lekker touren in plaats van alleen maar crossen.
Foto van een van mijn Barossa/Derbi projectjes:
(Gekocht met kapotte versnellingsbak en van een origineel Honda motortje voorzien)
Foto van een van mijn Barossa/Derbi projectjes:
(Gekocht met kapotte versnellingsbak en van een origineel Honda motortje voorzien)
Leuk idd! De verkoper wil helaas niet lager gaan dan €1100 dus ik heb nog een tegenbod gedaan en anders ga ik toch elke dag maar marktplaatsen voor een andere
- Jason McCoy
- Quad GOD
950 voor een nette Barossa is ook echt te weinig. Die dingen hebben een waarde van rond de 1100 idd.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja maar ik ben een meisje en ga geen kapotte quad kopen, kan er zelf niets aan sleutelen haha.
Maaaaar.. Ik heb een deal voor €1000,- voor de barossa waar ik vanmiddag ben geweest !
Deze is het: http://m.speurders.nl/overzicht/250-cc- ... ce_value=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Maaaaar.. Ik heb een deal voor €1000,- voor de barossa waar ik vanmiddag ben geweest !
Deze is het: http://m.speurders.nl/overzicht/250-cc- ... ce_value=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Veel plezier er mee
- Jason McCoy
- Quad GOD
nice hoor! Ga je vast veel plezier aan beleven.
Misschien komen we elkaar nogeens tegen
Misschien komen we elkaar nogeens tegen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Hij wordt zometeen thuisgebracht!! Ben er nu al blij mee. Mooi formaat voor mij. Ik ga de velgen roze maken en de kappen met roze stickers beplakken van o.a monster energy!! Haha zie het al voor me, eerst maar ff goed wennen aan de quad!!
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
http://www.speurders.nl/overzicht/250-c ... ce_value=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo is de advertentie beter te bekijken
Zo is de advertentie beter te bekijken
Ja leuk een barbie quad!!! Ja ze moeten niet denken dat er een jongen op zit natuurlijk...
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Lang haar onder de helm vandaan lijkt mij ook genoeg...
Wil je wel gaan spuiten, pak het dan een beetje goed aan. De kappen worden prachtig als je ze na het sticker plakken in de 2 komponenten lak (met weekmaker) zet. Hou ons op de hoogte van het project zou ik zeggen
Wil je wel gaan spuiten, pak het dan een beetje goed aan. De kappen worden prachtig als je ze na het sticker plakken in de 2 komponenten lak (met weekmaker) zet. Hou ons op de hoogte van het project zou ik zeggen