Hoe mijn quad te verlagen, help!
Re: Hoe mijn quad te verlagen, help!
Oke dank je wel! Dan zou ik de RDW ff moeten bellen waarom er een streepje op staat. Thank you!
Inzittendenverzekering is ook nodig als je alleen in de auto zit.
Een autoverzekering is alleen voor schade aan de auto.je bent als bestuurder niet automatisch meeverzekert.
Dat is een wijd verbreid misverstand.
Je hebt buiten je gewone verzekering een inzittende verzekering nodig voor de personen die in/op je voertuig zijn.
Dat is wel zo fijn als je je eigen persoon en passagiers verzekert wilt hebben.Het is niet verplicht maar wel aan te bevelen.
Een autoverzekering is alleen voor schade aan de auto.je bent als bestuurder niet automatisch meeverzekert.
Je hebt buiten je gewone verzekering een inzittende verzekering nodig voor de personen die in/op je voertuig zijn.
Dat is wel zo fijn als je je eigen persoon en passagiers verzekert wilt hebben.Het is niet verplicht maar wel aan te bevelen.
Iedereen heeft toch een zorg verzekering?!dutchmoose schreef:Inzittendenverzekering is ook nodig als je alleen in de auto zit.
dan ben je toch dubbel verzekert als je in/op de auto/quad/motor zit?!
Ja hoor prima.
Denk jij er maar zo over.
Ik heb alleen neergezet hoe het is en niet hoe je daar dan dubbel voor betaald.
Bovendien is niet iedereen aanvullend voor alles verzekerd.dus voor alle nasleep die er kan gebeuren.dus fysio,tanden,cosmetische ingrepen,uitgebreide revalidatie.enz.
Als iemand alleen basis verzekerd is kan je een hoge rekening verwachten mocht het helaas mislopen.
Denk jij er maar zo over.
Ik heb alleen neergezet hoe het is en niet hoe je daar dan dubbel voor betaald.
Bovendien is niet iedereen aanvullend voor alles verzekerd.dus voor alle nasleep die er kan gebeuren.dus fysio,tanden,cosmetische ingrepen,uitgebreide revalidatie.enz.
Als iemand alleen basis verzekerd is kan je een hoge rekening verwachten mocht het helaas mislopen.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Klopt idd. Op een quad ben je in principe zelf ook niet verzekerd als je alleen WA verzekerd bent. Mocht er wat gebeuren dan is het je eigen zorgverzekering die dat oppakt en dan is het maar net wat voor pakket je hebt. Dat is dan in geval je zelf een ongeval veroorzaakt uiteraard.
Maar terug on topic. In de praktijk mag je zeer zeer waarschijnlijk geen mensen meenemen op de quad. Het rijd overigens ook niet erg fijn vind ik. Dan bedoel ik uiteraard op jou type quad. Voordeel is dat jij zelf waarschijnlijk niet al te veel weegt en dan merk je dat minder. Ik heb weleens dames achterop en dan heb ik geen enkel probleem. Ik had op mn 700 ooit eens mn broer van 120 kg achterop, mooi dat we in de bocht gewoon rechtdoor gingen
Maar terug on topic. In de praktijk mag je zeer zeer waarschijnlijk geen mensen meenemen op de quad. Het rijd overigens ook niet erg fijn vind ik. Dan bedoel ik uiteraard op jou type quad. Voordeel is dat jij zelf waarschijnlijk niet al te veel weegt en dan merk je dat minder. Ik heb weleens dames achterop en dan heb ik geen enkel probleem. Ik had op mn 700 ooit eens mn broer van 120 kg achterop, mooi dat we in de bocht gewoon rechtdoor gingen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik heb vandaag nieuwe barossa nerfbars binnen gekregen want die zaten niet op de quad, maar ik snap niet hoe ze erop moeten, heeft iemand er foto's van of een beschrijving?
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Haha, 1 bevestiging zit bij je voet pedaal. De voorste bevestiging zit waarschijnlijk met een buis. Die bevestig je ergens vooraan. Waarschijnlijk bij de motorsteunen. Plaats eens een foto van wat je hebt binnen gehad
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Hoe plaats ik een foto?
Zie hier
http://quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=78&t=44431" onclick="window.open(this.href);return false;
http://quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=78&t=44431" onclick="window.open(this.href);return false;
- Contacteer:
De foto's moet je ergens online hebben staan. MijnAlbum, Picasa of zelfs Facebook werken prima.
Die Nerfbars:
Als het goed is zit er een plaat aangelast met 2 gaten, deze komen aan je voetsteunen. Daarnaast is er een los stuk buis bij met ook weer 2 platen eraan gelast. Deze komt bij je voorste motorsteun vast. Hieroverheen schuiven de Nerfbars.
Die Nerfbars:
Als het goed is zit er een plaat aangelast met 2 gaten, deze komen aan je voetsteunen. Daarnaast is er een los stuk buis bij met ook weer 2 platen eraan gelast. Deze komt bij je voorste motorsteun vast. Hieroverheen schuiven de Nerfbars.
Hierbij een paar foto's:
- Jason McCoy
- Quad GOD
Die omhoogstaande plaatjes komen aan je voetpedaal.
Die buisjes met doe plaatjes eraan schuif je in je buis (nerfbar) En dan schroef je dat vast aan je motorsteun.
Hier staat een foto tussen met hoe ze komen
http://www.quadcenter-sottrum.de/barossa_170_xtreme.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Die buisjes met doe plaatjes eraan schuif je in je buis (nerfbar) En dan schroef je dat vast aan je motorsteun.
Hier staat een foto tussen met hoe ze komen
http://www.quadcenter-sottrum.de/barossa_170_xtreme.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Dank je wel! Ga er van de week met mijn vader even naar kijken!!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Als je hulp nodig hebt moet je t maar even laten weten. Zondag ga ik denk ik toch rijden en anders kom ik wel ff die kant op
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland