Mn vader heeft even gekeken en er zit een stang bij die voor het motorblok moet waar die aan vast geschroefd wordt, want aan t motorblokophanging gaat niet dus gaan we zaterdag doen.
Weet iemand welke maat van veerspannings tool moet hebben, 10, 12 of 14 mm. (Zo'n half maantje)
Haha ja alles wordt nog overgespoten, voordat de stickers erop gaan. Ik heb net geprobeerd om de handkappen erop te zetten maar ik denk niet dat dat gaat omdat ik rechts handgas heb. Weet niet hoe ik hem dan moet bevestigen, want als ik links kijk moet het waarschijlijk tussen het handvat en de koppelingbevestiging... Jammer.....
dit is bij het handgas...
Is het makkelijk om handgas eraf te halen en duimgas weer te activeren of kan ik dat niet zelf?
Shanna schreef:Is het makkelijk om handgas eraf te halen en duimgas weer te activeren of kan ik dat niet zelf?
Op zich is zoiets niet ingewikkeld, als je een beetje technisch inzicht en gevoel hebt dan kun je er wel aan beginnen. Maar het monteren van nerf bars is nog een stuk eenvoudiger, en aangezien je daar zonder hulp al niet uit komt... Denk dat je het zelf in moet schatten.
Kan je een kort beschrijving geven van wat ik dan moet doen om het duimgas weer te laten werken? Mijn vader kan dat allemaal wel, ook de nerfbars, maar voordat ik het aan hem vraag wil ik altijd eerst even kijken haha. Maar als je kort zou kunnen uitleggen wat te doen dan komt het zeker goed. Duimhendel zit er nog gewoon op!
Gaskabel van die hendel losmaken. Hendel verwijderen. Gaskabel vastmaken aan het duimgas. Dan loopt de kabel dat 3 hoekige bakje in zeg maar. Op de foto zie je dat i vastzit met 2 boutjes. Kun je meteen dat klepje ff bijspuiten