Wel goed voor de nieuwe leden hier op het forum. Degene die snapchat Google komen allemaal op ons forum uit zo.
Het ging toch over verlagen en handkappen.

Foei!!!!Jason McCoy schreef:Wat is je snapnaam shanna haahhaa
Snapchat is voor Zwitsals!jvs schreef:Ik ook niet, Pim.
Post morge hier wel een foto.
Wordt vervolgd

Mooie oplossing!jvs schreef:Zie je, Pim, zo kun je gewoon je handrem gebruiken.
Nogmaals spiegels zijn erg klein, moet regelmatig over mijn schouder kijken.
Maar die lompe gevallen op je stuur ziet er ook nie uit dus dan is de keuze niet moeilijk. En de politie is ineens weer je beste vrind. Tijdje geleden even zonder spiegels gereden en ik kon meteen aan de kant, kwam er met een waarschuwing vanaf, aardig he'.Ik vroeg aan de dienstdoende agent hoe lang ze al achter me hadden gereden. Al 5 km vertelde hij, maar dat zie je niet zonder spiegels he'.
![]()
'
In het voorjaar eens een keer een rit plannen in het Limburgse
Dat klopt niet. In de wet (Regeling Voertuigen) staat:PimSmeets schreef:Sprak net een controleur van de RDW en die heeft voor mij nagevraagd of spiegels verplicht zijn. En inderdaad: ze moeten erop!
Bron: http://wetten.overheid.nl/BWBR0025798/H ... 21-11-2014" onclick="window.open(this.href);return false;Driewielige motorrijtuigen moeten zijn voorzien van een linkerbuitenspiegel. Deze eis geldt niet voor voertuigen:
a. waarvan de ledige massa niet meer bedraagt dan 400 kg;
b. waarbij de bestuurder een zodanige plaats inneemt dat hij van zijn zitplaats het achter hem gelegen weggedeelte kanoverzien, en
c. die in gebruik zijn genomen vóór 27 november 1975.