BansheeCruizer!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: BansheeCruizer!
Als ik je een tip mag geven dan zou ik eerst de quad aanpakken. terug opbouwen en daarna gaan kijken voor tuning delen. Maar ik moet zeggen, wtf glimmen die pijpen!!!! Laat Kris t maar niet zien want dan word i jaloers en zit i vanaaf de hele avond in de garage te poetsen. Of Kuisen zoals hun zegge
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Te laat.
Ik ga mijne deze winter terug volledig polijsten zodat hem voor volgend jaar terug in zijn volle glorie staat
Ik ga mijne deze winter terug volledig polijsten zodat hem voor volgend jaar terug in zijn volle glorie staat
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Jason McCoy schreef:Als ik je een tip mag geven dan zou ik eerst de quad aanpakken. terug opbouwen en daarna gaan kijken voor tuning delen. Maar ik moet zeggen, wtf glimmen die pijpen!!!! Laat Kris t maar niet zien want dan word i jaloers en zit i vanaaf de hele avond in de garage te poetsen. Of Kuisen zoals hun zegge
Ik weet hoe ik men banshee wil , dus wrm dan niet op voorhand bestellen ? Ghaha ja kheb er een hele dag werk aan gehad dacht dit op 2uurtjes geklonken te hebben maar tog niet ! Jah de kris de ChroméLover éh , ghaha !
Mixin Gas and Kicking Ass !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Omdat je nooit weet wat je precies tegenkomt als je aan t werk gaat en alles veel geld kost he Zowiezo weet je nooit hoe t blok vanbinnen dr uit ziet. Ik kan me voorstellen dat je een banshee blok eerst reviseerd voordat je aan t tunen gaat. Niet dat dat nodig is maar t blok moet wel de tuning aankunnen uiteraard. Stel je koopt voor 2000 euro aan tunings onderdelen en dan gaat t blok stuk en is t geld op. Das faking vervelend natuurlijk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
dat is idd zo , maar ik haal alles van het frame af , en probeer stuk per stuk proper te krijgen en de blok gaat er volgende week uit. Dan zulle we zien wat ie nodig heeft , maar ik dacht al aan lagers vervangen en dergelijke !Jason McCoy schreef:Omdat je nooit weet wat je precies tegenkomt als je aan t werk gaat en alles veel geld kost he Zowiezo weet je nooit hoe t blok vanbinnen dr uit ziet. Ik kan me voorstellen dat je een banshee blok eerst reviseerd voordat je aan t tunen gaat. Niet dat dat nodig is maar t blok moet wel de tuning aankunnen uiteraard. Stel je koopt voor 2000 euro aan tunings onderdelen en dan gaat t blok stuk en is t geld op. Das faking vervelend natuurlijk
- Jason McCoy
- Quad GOD
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Jep idd , kan ie er weer effe tegeJason McCoy schreef:Ja precies. Is de quad weer fris he
-
- Easy Quadrider
Gelijk alles vervangen wat maar enigszins vervangen kan worden als je het blokje eruit heb. Weet je gelijk wat je in de kuip heb en dat je gewoon vanaf nul uren met alle delen in het blok begin
Erg leuk project, zeker een banshee!! Daar krijgt iedereen toch gewoon kippenvel van
Gr.
Piet
Erg leuk project, zeker een banshee!! Daar krijgt iedereen toch gewoon kippenvel van
Gr.
Piet
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: BansheeCruizer! UpdateAangekregen!
Gistere kwam ik thuis van werken , en er stond een pakket klaar voor mij , serieus dooske !
Dit zijn ze , makkelijk als uwe maat een banshee heeft kunde af en toe updates gelijk bestelle en krijgt ge nog korting ook , een +6 swingarm op aanraden van Jdmhatcherr , lekker driftee
Gisteren nog effe beziggeweest aan de shee , remklauwen eens onderhanden genomen die dinge worden tog altijd zoo smerig !
einde van deze week wil ik een bloot frame en in het weekend na het werk, de blok demonteren !
En is er iemand die een antwoord op mijn vraag heeft , hoe zit het eig met de lagers en de keerringen (rubber) met het poederlakken , deze worden tog in een hoven gezet ? Houden ze er rekening mee ? Graag had ik wat antwoorden
Dit zijn ze , makkelijk als uwe maat een banshee heeft kunde af en toe updates gelijk bestelle en krijgt ge nog korting ook , een +6 swingarm op aanraden van Jdmhatcherr , lekker driftee
Gisteren nog effe beziggeweest aan de shee , remklauwen eens onderhanden genomen die dinge worden tog altijd zoo smerig !
einde van deze week wil ik een bloot frame en in het weekend na het werk, de blok demonteren !
En is er iemand die een antwoord op mijn vraag heeft , hoe zit het eig met de lagers en de keerringen (rubber) met het poederlakken , deze worden tog in een hoven gezet ? Houden ze er rekening mee ? Graag had ik wat antwoorden
Het is verstandig om al het rubber werk en lager werk er uit te halen.
Het gaat anders kapot door het stralen of door de hitte van de afbak oven.
En al je schroefdraad trouwens goed beschermen.
En waar lagers in vallen afdekken.
Het gaat anders kapot door het stralen of door de hitte van de afbak oven.
En al je schroefdraad trouwens goed beschermen.
En waar lagers in vallen afdekken.
Raptor 700 2008. Verkocht.
Banshee 350 verkocht.
Raptor 700 2018 verkocht.
Raptor 700 2009 in bezit.
Renekleijer op Instagram (hier veel foto updates)
Quad team Gelderland. (Volg ons op facebook)
Banshee 350 verkocht.
Raptor 700 2018 verkocht.
Raptor 700 2009 in bezit.
Renekleijer op Instagram (hier veel foto updates)
Quad team Gelderland. (Volg ons op facebook)
super dat je alles terug als nieuw maakt!
veel succes!
ik volg deze
veel succes!
ik volg deze
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Ja ik vind het niet mooi , alles uit mekaar halen en vuil en smerig terug in mekaar dat is niet mijn ding , dan kunt ge evegoed blok er uithalen alles vervangen en tis in orde , ik maak liever alles in orde , is ook een stuk makkelijker voor proper te houden !Exile schreef:super dat je alles terug als nieuw maakt!
veel succes!
ik volg deze
-
- Easy Quadrider
Vet project man!! Maare hoe heb jij die remklauwen zo mooi gekregen
Gr.
Piet
Gr.
Piet
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Met boormachien en stale borstel en erna met staalwol , maar voor ik alles terug monteer nog eens even alles op blinke =D ! By the way , vrydag gaat alles binnen voor te poederlakken , er komt schot in de zaak , maar als je de hele dag in de kou staat heb je s'avonds de zin niet meer om er aan door te werken , en laat ik de playstation warm draaien ! Maar als ik het frame terug heb gaak er terug met volle moed er tegen aan !08brothers schreef:Vet project man!! Maare hoe heb jij die remklauwen zo mooi gekregen
Gr.
Piet
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: BansheeCruizer! frame sandblasted
Na een stilte zijn we er weer , vandaag had menne maat zijn straalinstalatie in de gang gezet en gelijk de shee zen frame gestraald ! Is weer een grote stap in de goede richting .
Het zandmannetje in action
Het frame klaar voor een likje lak
Zo ook de rest wat gestraald kon worden !
En zo ligt ie lekker warm binnen , wachtend op een laagje verf
nu moete er nog een paar kleine dingen gedaan worden , omdat het begon te regenen anders was alles al klaargeweest !
Het zandmannetje in action
Het frame klaar voor een likje lak
Zo ook de rest wat gestraald kon worden !
En zo ligt ie lekker warm binnen , wachtend op een laagje verf
nu moete er nog een paar kleine dingen gedaan worden , omdat het begon te regenen anders was alles al klaargeweest !
Laatst gewijzigd door ltz400cruizerr op zo 21 dec, 2014 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.