Sneeuw video en foto's 2014
Re: Sneeuw video en foto's 2014
Ik ben er eigenlijk ook bang voor dat alles roestig is. Heb hem zaterdag wel een beetje afgespoten maar ik ga hem morgen nog eens uit de schuur halen om hem helemaal schoon te maken dus ben benieuwd
@jvs Dat ging wel goed met die auto Hij hoort mij voorrang te geven maar zag hem wel aankomen kon gelukkig uitwijken naar de parkeerstrook
@jvs Dat ging wel goed met die auto Hij hoort mij voorrang te geven maar zag hem wel aankomen kon gelukkig uitwijken naar de parkeerstrook
Suzuki Ltz 400 - 2008
Ja zag het dat je de parkeerstrook op kon rijden.
Dat van dat zout ga dr morgen ook nog een keer de slang overheen halen. Ik had hem al afgespoten maar vanmiddag zag ik dat mijn ketting al aardig in de roest stond in plaats van olie.
Ik was meteen al de eerste dag geweest ze hadden toen alleen nog maar sneeuw geschoven. Nu ligt er een pak zout op het wegdek. Ik blijf er even vanaf voor de zekerheid. Maar goed met koudwater afspuiten dat scheelt een hoop.
Dat van dat zout ga dr morgen ook nog een keer de slang overheen halen. Ik had hem al afgespoten maar vanmiddag zag ik dat mijn ketting al aardig in de roest stond in plaats van olie.
Ik was meteen al de eerste dag geweest ze hadden toen alleen nog maar sneeuw geschoven. Nu ligt er een pak zout op het wegdek. Ik blijf er even vanaf voor de zekerheid. Maar goed met koudwater afspuiten dat scheelt een hoop.
Ride hard!! You only live once.......
Heb hem net afgespoten en het viel gelukkig mee, alleen de ketting was wat roestig maar dalijk ff inspuiten en is het weer opgelost
Suzuki Ltz 400 - 2008
Dan zal ik ook nog maar is een extra keer gaan wassen hha
Raptor 700R
de mijne blijft mooi binnen, ik heb echt een hekel aan sneeuw.
en de laatste x dat ik weg geweest ben, toen vroren mn handen en voeten er zowat af.
en de laatste x dat ik weg geweest ben, toen vroren mn handen en voeten er zowat af.
Haha...eindelijk sneeuw dus daar
Leuk filmpje!!
Ut was goeie sneeuw nie allemaal van die zachte blup, smorgens tenminste.
Leuk filmpje!!
Ut was goeie sneeuw nie allemaal van die zachte blup, smorgens tenminste.
Ride hard!! You only live once.......
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Hier ook sneeuw
Wat is dat kastje met die 4 lampjes naast elkaar?
Op de zeedijk.
Ergens bij de oude zeedijk.
Hier wat plaatjes van mij.
Op de zeedijk.
Ergens bij de oude zeedijk.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Moose handvatverwarming en duimverwarming. Erg blij mee met dit weer!Yair schreef:Wat is dat kastje met die 4 lampjes naast elkaar?
Heerlijk is het bos bezig geweest, 6 kuub hout eruit gehaald. Quad was zeer nuttig, met de auto was hier niet te komen
- yamahakoppel
- Quad GOD
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !