Berre78
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
probleem bij longtravel A-armen is dat schijnbaar ook de veerbevestiging veel verder naar buiten staat bij +3 dan bij+2 longtravel
als je nu bij die exceed +4 armen kijkt staat de veerbevestiging bijna tegen de ball-joints
http://www.shop.exeet.de/product_detail ... duct_id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
als je dan naar +3 of +2 long travel kijkt staat de veerbevestiging ook bijna tegen de ball-joints en omdat we niet zeker waren waar de veerbevestiging ging staan bij een +3 long travel hebben we maar voor de standaard travel gekozen kunnen nog verlagingsblokjes steken of een verlagingslink van dura-blue en in het slechtse geval herlas ik de veerbevestiging dan komt mijn diploma als lasser toch nog van pas
als je nu bij die exceed +4 armen kijkt staat de veerbevestiging bijna tegen de ball-joints
http://www.shop.exeet.de/product_detail ... duct_id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
als je dan naar +3 of +2 long travel kijkt staat de veerbevestiging ook bijna tegen de ball-joints en omdat we niet zeker waren waar de veerbevestiging ging staan bij een +3 long travel hebben we maar voor de standaard travel gekozen kunnen nog verlagingsblokjes steken of een verlagingslink van dura-blue en in het slechtse geval herlas ik de veerbevestiging dan komt mijn diploma als lasser toch nog van pas
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
A ik snap het punt.
De exeet armen is het veerpunt verstelbaar.
Maar de +3 is een mooie keus.
Ben benieuwd naar de foto's
De exeet armen is het veerpunt verstelbaar.
Maar de +3 is een mooie keus.
Ben benieuwd naar de foto's
Raptor 700 2008. Verkocht.
Banshee 350 verkocht.
Raptor 700 2018 verkocht.
Raptor 700 2009 in bezit.
Renekleijer op Instagram (hier veel foto updates)
Quad team Gelderland. (Volg ons op facebook)
Banshee 350 verkocht.
Raptor 700 2018 verkocht.
Raptor 700 2009 in bezit.
Renekleijer op Instagram (hier veel foto updates)
Quad team Gelderland. (Volg ons op facebook)
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
Yep is waar Kris zullen zien hoe het eronder staat erna he en kunnen we nog zien dan met een verlagingslink ofzo...
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
Ik vind het een hele vette as zo! Zit er ook voor te kijken maar twijfel nog tussen de 4+4 of de 5+5.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: Quadmaxx as staat eronder
yamahakoppel schreef:Vanachter staat er een dubbel zuiger remklauw op, maar de voorste zijn echt hevig, ik heb al op meerdere oudere modellen gereden van kameraden die remde allemaal het zelfde als mijne maar heb nu voor het eerst op een 2014 model gereden en viel mij op hoe hard die voorste remmen pakte daar zijn de oudere niks tegen. Ofwel was het omdat hem nog maar 120km op de teller hadsjmallie94 schreef:de remklauwen en de rempomp van het 2014 model zijn toch het zelfde gebleven of niet ?
Heb me dat namelijk bekeken toen ik zelf erheen aant zoeken was.
Het enigste wat mij opgevallen is, is dat de voorrem hendel veranderd is, het reservoir is nu hoger, en niet meer zo breed.
Ook is systeem van de hendel anders als het oud model.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
kan zijn dat het een zwaardere pomp is en hierdoor meer druk kunt zetten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
Knap man! in de zomer zeker nekeer rijden dan
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
Knap man! in de zomer zeker nekeer rijden dan
Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen
Jaja dan gaan we rijden
Re: Project Berre78
Ondertussen nog een bestelling gedaan een kleintje maar van xrw side frame's.
Re: Project Berre 78
Hallo rijders gebruiken we in Frankrijk voordat ze EXEET 4.
Ik raad u is om het goede te delen en de kwaliteit is top.
Idealiter, de jacht instelling, is de top voor de openbare weg.
http://www.raptor-superquader.com/topic62-96.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik raad u is om het goede te delen en de kwaliteit is top.
Idealiter, de jacht instelling, is de top voor de openbare weg.
http://www.raptor-superquader.com/topic62-96.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's toegevoegd werken as
Hierbij nog wat foto's van de werken aan de achteras door Yamahakoppel
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Berre 78 Foto's toegevoegd
Lijkt op de 3de foto dat de C circlips niet juist zit maar blijkbaar is de groef niet zo diep waardoor de circlips niet 100% dicht gaat en ook niet in de hub valt
Ik zal het volgende keer nog eens controleren of de moer van de as nog goed zit. kreeg de circlips niet dieper in de hub heb er zelfs met een beitel tegen geklopt in de hoop dat hem dieper kwam
Ik zal het volgende keer nog eens controleren of de moer van de as nog goed zit. kreeg de circlips niet dieper in de hub heb er zelfs met een beitel tegen geklopt in de hoop dat hem dieper kwam
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Berre 78 Foto's toegevoegd
Komt wel in orde Kris ben er toch binnenkort weer voor de a-armen en remleiding.yamahakoppel schreef:Lijkt op de 3de foto dat de C circlips niet juist zit maar blijkbaar is de groef niet zo diep waardoor de circlips niet 100% dicht gaat en ook niet in de hub valt
Ik zal het volgende keer nog eens controleren of de moer van de as nog goed zit. kreeg de circlips niet dieper in de hub heb er zelfs met een beitel tegen geklopt in de hoop dat hem dieper kwam
En trouwens ook goed gewerkt mag ook gezegd worden
Re: Berre 78 Foto's toegevoegd
Zijn de A-armen inmiddels gemonteerd?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat eruit gaat zien, ik ben vandaag ook een beetje aan het meten geweest en ik zou ook graag een +3 setje a-armen willen hebben, ik denk een setje full flights die zijn nog een beetje te betalen vanuit Amerika...
Mvg ferdi
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat eruit gaat zien, ik ben vandaag ook een beetje aan het meten geweest en ik zou ook graag een +3 setje a-armen willen hebben, ik denk een setje full flights die zijn nog een beetje te betalen vanuit Amerika...
Mvg ferdi