Ik heb hier nog een paar Maxxis Bighorns liggen maat AT 25x8-12
Zit nog genoeg profiel op maar de noppen zijn ongelijk afgesleten.
Offroad echt een superband en merk je hier niets van ,misschien heeft iemand er nog iets aan.
Anders gooi ik ze weg.
En verder iedereen hele fijne dagen toegewenst.
Gratis afhalen
- Quadrijder2
- Quadrunner
Gratis afhalen
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Re: Gratis afhalen
ik wil ze wel voor, maar je bent van nederlandQuadrijder2 schreef:Ik heb hier nog een paar Maxxis Bighorns liggen maat AT 25x8-12
Zit nog genoeg profiel op maar de noppen zijn ongelijk afgesleten.
Offroad echt een superband en merk je hier niets van ,misschien heeft iemand er nog iets aan.
Anders gooi ik ze weg.
En verder iedereen hele fijne dagen toegewenst.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Zuid Nederland ligt erg dicht bij Belgie hoor!
Maar ik zou met een 4x4 quad niet teveel met banden gaan mixen. Gewoon 4 nieuwen erop. Loop je ook geen risico met je aandrijving.
Denk trouwens niet dat de Bighorns is wat jij zoekt. Gewoon sparen voor Maxxis Ceros. Dan ben je gelijk klaar voor meer als 10.000km.
Maar ik zou met een 4x4 quad niet teveel met banden gaan mixen. Gewoon 4 nieuwen erop. Loop je ook geen risico met je aandrijving.
Denk trouwens niet dat de Bighorns is wat jij zoekt. Gewoon sparen voor Maxxis Ceros. Dan ben je gelijk klaar voor meer als 10.000km.
niet voor mij, een vriend van mePaul Snip schreef:Zuid Nederland ligt erg dicht bij Belgie hoor!
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Oke, ik zag de verbetering ten opzichte van je huidige banden al niet. Als je die laat balanceren moet dat goed zijn. En anders blijft er maar 1 optie over: Ceros!
Morgen neemt mijn vriend ze mee naar een garage, ik ben benieuwd !Paul Snip schreef:Oke, ik zag de verbetering ten opzichte van je huidige banden al niet. Als je die laat balanceren moet dat goed zijn. En anders blijft er maar 1 optie over: Ceros!
een een vriend van me heeft bighorns en doet enkel maar offroad, dus deze banden kunnen mss wel van pas komen voor hem !