Flikeren van achteruitrij lampje bij raptor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Ad
Quadrider
Quadrider

Flikeren van achteruitrij lampje bij raptor

Bericht door Ad »

Bij men raptor begon ineens men lampje van de achteruit te knipperen.

Deze stond wel al even stationair te draaien, mss wat hoog in temperatuur aan het lopen maat zou het dan niet normaler zijn dat het lampje van de temperatuur begint te branden inplaats van het lampje van den achteruit?

Ik heb deze dan voor 1 minuutje afgelegd en dan heeft dat lichtje niet meer aangeweest.
Nochtans gaat het lampje aan als ik achteruit rij, het is dus niet zo dat deze omgewisseld zijn.

Dit heeft toch geen dubbele werking hé? Want men naftkraan stond dicht op dat moment.

Iemand al meegemaakt?

:?: :roll: :?:
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Re: Flikeren van achteruitrij lampje bij raptor

Bericht door epix no-fear »

Ad schreef:Bij men raptor begon ineens men lampje van de achteruit te knipperen.

Deze stond wel al even stationair te draaien, mss wat hoog in temperatuur aan het lopen maat zou het dan niet normaler zijn dat het lampje van de temperatuur begint te branden inplaats van het lampje van den achteruit?

Ik heb deze dan voor 1 minuutje afgelegd en dan heeft dat lichtje niet meer aangeweest.
Nochtans gaat het lampje aan als ik achteruit rij, het is dus niet zo dat deze omgewisseld zijn.

Dit heeft toch geen dubbele werking hé? Want men naftkraan stond dicht op dat moment.

is wel een heel raar voorval ik heb er nog nooit iemand iets van horen zeggen dus ik denk dat je een unieke quad hebt :lol:

Iemand al meegemaakt?

:?: :roll: :?:
CustomCoatingsHelvoirt
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

kweet niet wat dat is hoor, eerste keer dat ik dat hor, loijkt een kabel of schazkelaar of teen oft ander dat even zot deed, bekijk of ie het nog doet en anders moet je er eens naaar laten kijken.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

mischien dat je je kabelboom moet controleren als deze beschadigt is en het frame raakt maakt ie aarde en gaat het lampje knipperen
CustomCoatingsHelvoirt
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

yamaha tri-z schreef:mischien dat je je kabelboom moet controleren als deze beschadigt is en het frame raakt maakt ie aarde en gaat het lampje knipperen
Mss staat de verkeerde draad aan het verkeerde lampje. :!: :?:

maw, indien de temp. te hoog gaat dat het dan een signaal geeft aan het lampje van de reverse ipv aan de temp.

:roll: :?:
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Tja die raptors hé :lol:
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Is niets mis mee, is bij de Grizzly ook zo. Is omdat ie een tijdje op hetzelfde toerental draait. De CDI aanziet dat alsof ie geen signaal meer binnen krijgt en begint lampje te knipperen als indicatie. Dacht dat in manual stond dat een knipperend lampje een probleem aangeeft, maar hier is het dus loos alarm.

Niets mis dus met die Raptors. :twisted:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

No Limit YFZ schreef:Is niets mis mee, is bij de Grizzly ook zo. Is omdat ie een tijdje op hetzelfde toerental draait. De CDI aanziet dat alsof ie geen signaal meer binnen krijgt en begint lampje te knipperen als indicatie. Dacht dat in manual stond dat een knipperend lampje een probleem aangeeft, maar hier is het dus loos alarm.

Niets mis dus met die Raptors. :twisted:
Das al een pak beter :D

Ik dacht wel dat het niet veel zou betekenen. Maar toch je weet maar nooit, en vooral bij een machine die amper 500km gereden heeft.

Maar is de manual heb ik niets teruggevonden, natuurlijk het kan in één of andere engelse term zijn dat ik het over het oog heb gezien.

Maw, geen probleem dus. Toch wel opmerkelijk, wat ben je daar dan infeite mee? :?:
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

nee zeker geen probleem mee :twisted: de mijne heeft dat ook ik denk dat dat begint als hij een minuutje staat de draaien op een constant toerental :wink:
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Handig rond kerstmis :lol:
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Ad
Quadrider
Quadrider