quad is telkens verzopen
quad is telkens verzopen
hoi ik heb een 110cc Chinese quad en telkens als ik hem wil starten start ie niet hij is telkens verzopen en ik heb ooit een probleem gehad met de carburateur. En dat probleem was dat ie als uit stond dat carburateur overliep dat hadden we toen gemaakt maar later was dit weer het zelfde probleem en toen heb ik er een benzinekraan tussen gezet en als ik hem dan eindelijk aan de praat heb en ik dan klaar met rijden ben zet ik hem altijd dicht maar als ik er bijvoorbeeld de volgende dag er weer mee wil rijden doet ie het niet en als ik hem een week stil laat staan dan doet ie het maar zet ik hem weg en probeer het de volgende dag weer doet ie het nog niet. Moet ik wat verstellen of zo help me want ik wordt er gek van
Re: quad is telkens verzopen
Blijft je choke niet hangen? Of als de choke het juist niet doet start hij ook niet gemakkelijk.
Barossa Cheetah 250cc
of de vlotter blijft hangen.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat zowiezo want anders loopt je kamer niet over
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ik zal het morgen ff tjeckenmafdaf schreef:Blijft je choke niet hangen? Of als de choke het juist niet doet start hij ook niet gemakkelijk.
Ik heb het zelfde probleem met mij zoons 110cc quad gehad ik heb en nieuwe carbartuur er in gedaan en probleem opgelost
barossa 170cc (sold)
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
bedankt voor de tip de nieuwe carburateur is besteld kan ik hopelijk ijndelijk weer rijdendutchy schreef:Ik heb het zelfde probleem met mij zoons 110cc quad gehad ik heb en nieuwe carbartuur er in gedaan en probleem opgelost
-
- Easy Quadrider
heb dit ook gehad heb toen de vlotternaald wat na bove geboge maar die verzoop toen en de overloop van de carburateur zat bij mij dicht met moder
Honda trx 450 2005
de nieuwe carburateur en bougie zitten er op maar de carburateur moet nog afgesteld worden maar hoe
http://quadforumbenelux.com/viewtopic.p ... en#p556806" onclick="window.open(this.href);return false;
is wel voor een ltz 400
maar is ongeveer hetzelfde
is wel voor een ltz 400
maar is ongeveer hetzelfde
We are Anonymous
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
ik heb eindelijk het probleem gevonden de man waar van we hem kochten had hem in de choke staan en zij dat ie goed stond hierdoor is de 1ste carburateur kapot gegaan
mafdaf schreef:Blijft je choke niet hangen? Of als de choke het juist niet doet start hij ook niet gemakkelijk.
Barossa Cheetah 250cc