Nu heb ik zo'n beetje alles hier op het forum gelezen en ik kom elke keer uit op een 16-36 tandwiel verhouding.
Nu krijg ik morgen een splinternieuwe ketting binnen en een nieuw 36 tands achtertandwiel heb ik ook al liggen, nu dacht ik dat ik nog een nieuwe 16 tands tandwiel had liggen maar dit blijkt een 15 tands te zijn.
Vanmiddag dus met quadtuning gebeld als hij gelijk een 16 tands mee wou versturen maar nu schijnt het zo te zijn dan die 16 tands tandwielen niet meer gemaakt worden
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
![Frustrerend :muur:](./images/smilies/icon_frustrerend.gif)
Als ik nu 15-36 monteer zal hij wel snel optrekken maar ik ben bang dat ik blijf schakelen en dat ik veel topsnelheid in lever...
Ik ga straks ook wel de snelweg op en het zou mooi zijn dat ik een topsnelheid van 140km/u kan gaan halen, dat zal ik zeker niet constant gaan rijden ik denk rond de 110-120km/u maar het zou mooi zijn dat ik die snelheid wel kan halen.
Welke tandwiel verhouding raden jullie mij aan?
De raptor 700 heeft een originele setup, ik rij alleen met 10x8 en 10x12 velgen met de bekende platte Cst Stryder bandjes. ..
Ik ga morgen sowieso op zoek naar een 16 tands hier ergens in de regio er moet vast wel ergens wat te krijgen zijn...
Gr ferdi