handrem raptor 700 zonder spanning..
handrem raptor 700 zonder spanning..
daarstraks wou ik de handrem van mijn raptor opzetten en ineens was de spanning eraf
kabel is niet over want het hendeltje op de remklauw gaat nog op en neer
iemand idee wat dat kan zijn ?
kabel is niet over want het hendeltje op de remklauw gaat nog op en neer
iemand idee wat dat kan zijn ?
Re: handrem raptor 700 zonder spanning..
Dat boutje in je remklauw van de handrem ff loshalen die aan dat hendeltje zit misschien is die wel afgeknapt binnenin want die drukt normaal die remblok tegen de schijf aan...
Gr ferdi
Gr ferdi
zal niet veel anders kunnen zijn vrees ik ...
zal het morgen eens nakijken
zal het morgen eens nakijken
- yamahakoppel
- Quad GOD

als uw remblokken slijten moet je de handrem bij spannen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
dat vraag ik toch niet haha ? dit gaat over mijn handrem die niet meer werkt 
- Jason McCoy
- Quad GOD

Dat vraag je dus wel. Want je handrem werkt dmv je remblokjes aan te spannen. Meest logische is dan je handremkabel bij je achterrem gewoon opgespannen moet worden. De handrem is niks meer als een bout en een heveltje die je blokjes op je remschijf duwen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ja het is niet door de remblokken want die zitten er pas nieuw op
Laatst gewijzigd door mili op wo 11 feb, 2015 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze bedoelen na verloop van tijd worden je remblokjes dunner en als die dunner worden dan moet je je handrem op gaan spannen door aan dat boutje te draaien, jou handrem werkt op dezelfde blokjes als je voetenrem.
Als je dat niet doet dan zullen de blokjes wel naar de schijf toe gaan maar niet gaan klemmen omdat hij dan aan zijn max. zit en dan zal je hem er naartoe moeten draaien met die stelbout...
Als je dat niet doet dan zullen de blokjes wel naar de schijf toe gaan maar niet gaan klemmen omdat hij dan aan zijn max. zit en dan zal je hem er naartoe moeten draaien met die stelbout...
heb 2 dagen geleden nieuw remblokjes gestoken .
en deed de handrem net op en voelde een knik en toen was de spanning eraf dus dal wel iets afgebroken zijn
en deed de handrem net op en voelde een knik en toen was de spanning eraf dus dal wel iets afgebroken zijn
Denk eerder dat de kabel breekt dan het heveltje. Maar dat kun je redelijk makkelijk zien.
Als je nieuwe remblokjes monteert moet je ook weer je handrem stellen. Maar dan losser, anders komt er teveel spanning op.
Als je nieuwe remblokjes monteert moet je ook weer je handrem stellen. Maar dan losser, anders komt er teveel spanning op.
denk dat er eerder iets afgebroken is want hij werkte perfect met die nieuwe blokjes en ineens voel ik iets knakken toen ik hem op wou zetten ... morgen is open draaien 
- Jason McCoy
- Quad GOD

Zal wel net over het nokje zijn gesprongen in een ander tandje. Zit inwendig gewoon een getorxt tandwieltje in
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland