kort geleden een stukje gepost dat ik van plan was mijn quad een ander uiterlijk te geven door middel van bijvoorbeeld stickeren/ dippen / wrappen. Ik heb inmiddels gekozen voor stickeren. Dit heb ik afgelopen weekend gedaan en dit wil ik graag met jullie delen.
Mijn idee was alsvolgt

Ik moes dan ook beginnen met het afscheid nemen van mijn oude stickerset door deze eraf te trekken.

Na wat pielen

Nu had ik 3 sticker rollen besteld in de kleuren Zwart Donker Grijs en licht Grijs

Deze heb ik op ze kop gelegd en ben hierop de vormen gaan tekenen die ik zelf in gedachten had.

Deze heb ik vervolgens allemaal uitgeknipt

Na de quad helemaal ontvet te hebben ben ik ze er op gaan plakken met behulp van 4 extra handen een Fohn en een pinpas. Het was goed te doen enkelt die grote rondingen waren wat lastiger.
Hier het eindresultaat ik ben er zelf erg tevreden over en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Momenteel staat die nog op zijn winter/ cross sloffen maar deze zullen snel weer omgewisselt worden naar de douglas set die ik nog heb liggen.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ! Ik heb nog erg veel vel over dus lijkt je het wat stuur me een berichtje dan kan ik je vast wel wat opsturen.
Groetjes Sjoerd