Voorstellen&advies gevraagd

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
rijnstroom
Toeschouwer
Toeschouwer

Voorstellen&advies gevraagd

Bericht door rijnstroom »

Hallo,
Ik ben Diederik, 15 jaar oud en ik woon in Katwijk.
Over drie maanden wordt ik 16. Ik ben nog niet echt van plan mijn brommerrijbewijs te gaan halen, maar ik ben wel alvast aan het leren ervoor.
Ik heb nog geen quad, maar ik moet het nog doen met een Tomos van mijn opa.
Ik ben ook aan het leren voor zendamateur, dus hoop ik, als ik een quad neem, de hobby's te combineren.
Ik had oorspronkelijk de Kymco MXU50 op het oog, maar vanwege de hoge prijs heb ik meer interesse gekregen in de Access SP50-S. Nu zag ik bij Motorini in Zeeland de Masai A50 Ultimate en de Masai Dinli DL601-50. Ik vraag me af of iemand ervaringen heeft met de Masai A50 Ultimate of Masai Dinli DL601-50. Ik heb al een review van de Access SP50-S gelezen van diakrite en het lijkt mij een stevige quad. Het is de bedoeling dat ik er minstens 6 maanden per jaar mee naar school ga (voornamelijk wanneer het heeft gevroren/er sneeuw is gevallen). Kan iemand mij aanraden welke quad ik moet nemen? (de vraag staat er niet meer_
Alvast bedankt,
Rijnstroom
Laatst gewijzigd door rijnstroom op za 21 feb, 2015 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
java
Quadracer
Quadracer

Re: Voorstellen&advies gevraagd

Bericht door java »

Welkom! Heb de kymco mxu gehad. Was wat slecht onderhouden maar na dat uit de weg was reed hij perfect. Heb hem voor een redelijke prijs kunnen verkopen.
Ik weet niet hoe groot je bent. Maar neem niet een klein. Meen dat die masai en dinli een kleintje is in vergelijking met een access
Afbeelding
rijnstroom
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Voorstellen&advies gevraagd

Bericht door rijnstroom »

Ik ben zo'n 1,70 meter.
De Access SP50-S is redelijk groot, wat volgens mij ook voor 'respect' van andere weggebruikers zorgt (lees: je wordt niet snel voor je sokken gereden). De SP50-S heeft wel als nadeel dat hij te breed is voor de slop langs mijn huis, dus kan ik hem niet in de achtertuin parkeren. Hierdoor zal ik hem dus in de voortuin moeten zetten. Ik weet echter niet of dit een groot risico is qua diefstal.
Plaats reactie