WIE RIJD MET BANSHEE ???
-
- Easy Quadrider
WIE RIJD MET BANSHEE ???
WIE en hoeveel zijn er op het forum die met een banshee rijden ik heb mijne pas en ken er niets van en zo kan ik aan iemand soms een domme vraag stellen dus wie rijd er met BANSHEE
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
tegen een banshee kan geen quad tegen oprapty350 schreef:inderdaad liggen de prijzen niet ver van elkaar maar ik heb de 350r gekozen wegens het een 4takt was en het een achteruit heeftBanshee-Boy schreef:hoezo een r 350 kost toch even veel als een banshee
maar de banshee vind ik persoonlijk de mooiste quad van look
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ge moet geen achteruit hebben! ge moet maar tegoei rijden e
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
- Easy Quadrider
je moet zeggen tegen uwe PA dat hij u spek moet geven , dan heb je geene achteruit meer nodigMC_Orie schreef:Kben toch blij met menen achteruit ze Als ge dan iedereen ziet duwe kunt gij maar blijve gas geve eh yamonda Banshee vind ik ook een van de mooiste quads wou er ook eentje maar ging te hard volgens mn pa vr een beginer dus.. Kben ook zeeer content van mn 350'ske
lol, vls doesBanshee-Boy schreef:tegen een banshee kan geen quad tegen oprapty350 schreef:inderdaad liggen de prijzen niet ver van elkaar maar ik heb de 350r gekozen wegens het een 4takt was en het een achteruit heeftBanshee-Boy schreef:hoezo een r 350 kost toch even veel als een banshee
maar de banshee vind ik persoonlijk de mooiste quad van look
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se