Kentekenplaat bevestigen Raptor 700
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Kentekenplaat bevestigen Raptor 700
hebben die platen in nederland geen gaten in iedereen zit maar die plastieken houder pot vast te schroeven en dan klikken ze hun plaat in een onnozel plastiek houdertje, vlam daar op de 4 hoeken een boutje van M4 door carrosserie rondelletje erbij en een borgmoer van achter en klaar
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Montage kit er achter en Klaar. Popnagels zijn beter dan boutjes. Dan moeten ze nog wat doen ipv losdraaien als ze je plaat willen jaten.
Vandaag even opzetje gemaakt voor de kentekenplaathouder, ga er zelf een fabriceren.
Dit is de globale opzet vanavond alles opmeten en de maten invoeren nog:
Bevestig hem aan de bouten waar de beugel aan de achterzijde mee vast zit.
Die staan al onder een hoek dus hoef enkel de plaat te laten zetten 2x 90 graden.
Bovenzijde positie voor de kentekenverlichting en van onder laat ik hem lang genoeg doorsteken om een reflector op kwijt te kunnen.
Dit is de globale opzet vanavond alles opmeten en de maten invoeren nog:
Bevestig hem aan de bouten waar de beugel aan de achterzijde mee vast zit.
Die staan al onder een hoek dus hoef enkel de plaat te laten zetten 2x 90 graden.
Bovenzijde positie voor de kentekenverlichting en van onder laat ik hem lang genoeg doorsteken om een reflector op kwijt te kunnen.
Gr,
Rob
2007 Yamaha Raptor 700R
Rob
2007 Yamaha Raptor 700R