Deze zomer zou ik graag samen met mijn vriendin een rondreis maken door noorwegen met de quad. Nu is het zo dat ik zelf niet in het bezit ben deze. Is er een mogelijkheid om een quad te huren voor 1 week of 10 dagen ? Google wilt me niet egt helpen Ik weet dat dit onderwerp al is aangekaart maar dat is precies al enkele jaren geleden. Verder is alle informatie welkom.
Alvast bedankt
Quad huren week
Re: Quad huren week
Ik zou daar een quad huren. Dan hoef je niet met een aanhanger er heen te rijden
Is eventueel ook een mogelijkheid maar dan moet je nog wel met auto naar daar he vin ook niet drekt een verhuurder van quad in noorwegen.
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Easy Quadrider
Hallo,
mijn nonkel gaat vrij veel op vakantie in Noorwegen/Ijsland/groenland hij gaat daar steeds een quad huren, tenzij hij op cruise is..
hij is momenteel in Ijsland dus ik kan het hem niet vragen waar exact.
mijn nonkel gaat vrij veel op vakantie in Noorwegen/Ijsland/groenland hij gaat daar steeds een quad huren, tenzij hij op cruise is..
hij is momenteel in Ijsland dus ik kan het hem niet vragen waar exact.
zou je het eventueel is kunne vragen waneer hij trg is ? de reis zou toch pas deze zomer zijn dus heb nog wel wat tijd
Wel gaaf op de quad in Noorwegen, let wel 200km doe je daar gerust met de auto als 4/5 uur over..
En zorg dat je genoeg brandstof bij je hebt, zeker als je ver van de bewoonde wereld gaat, Peer Gynt vegen is zeker een hele mooie route voor de quad, het is een onverharde weg, met meertjes, bossen, riviertjes, muggen
Ik persoonlijk zou daar een quad huren, of deze meenemen op een aanhanger.
En zorg dat je genoeg brandstof bij je hebt, zeker als je ver van de bewoonde wereld gaat, Peer Gynt vegen is zeker een hele mooie route voor de quad, het is een onverharde weg, met meertjes, bossen, riviertjes, muggen
Ik persoonlijk zou daar een quad huren, of deze meenemen op een aanhanger.
Can-am outlander L 570 max