Gebroken boutjes van het vliegwiel heb ik nog al een paar keer gehoord dus dit is geen uitzonderlijk geval.
Maar hoe dat gebeurd is me ook een raadsel.
Veel plezier ermee!

Ik kan alles dmv schakelaars aan of uit zetten
 Ik kan alles dmv schakelaars aan of uit zetten  

jumper2110 schreef:Net iets moois meegemaakt.. voor de eerste keer tegengehouden door meneer de agent en ik had nog geen meter gereden
Wilde net thuis vertrekken toen een combi voorbijreed, en ik dacht ai geen lange broek aan..
De heren wilden gewoon wat informatie over hoeveel kw de quad was enz. Blijkbaar was er eentje wel wat voor geïnteresseerd, hij nam er meteen z'n boekje met de regeltjes bij.. Ik deed het hele verhaal over 14kw die op m'n papieren staat, en dat je geen beschermende kledij moet aandoen op een quad.
Natuurlijk geloofden ze me niet, dus moest ik alle papieren laten zien.. Op de site van de wegcode staat expliciet dat een quadbestuurder geen beschermende kledij moet aandoen (waar ik trouwens niet achtersta) en dat heb ik ook laten zien maar nog steeds konden ze het niet geloven.. Een gelijkvormigheidsattest vroeg hij ook maar dat heb ik blijkbaar niet (wel eentje van toen hij ingevoerd is).
Dus nu gaan ze alles opzoeken en me volgende week bellen
Wat heb ik nog geleerd: pinkers hoeven niet, lichten moeten altijd aanstaan en als er een keuring voor quads komt zijn we er allemaal bij

dat neem ik op als compliment!
 dat neem ik op als compliment!

Ik zeg NACHTMEETING!
 Ik zeg NACHTMEETING!