Ik ben begonnen
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
Ik ben begonnen
Ok, we zijn gestart, ben begonnen met onderdelen bij elkaar te zoeken voor de renovering van een warrior uit 98!!!
Mijn gevonden onderdelen:
andere onder a-armen => zijn originele maar met extra bevestigingspunten voor de veren
andere plastiek => dacht 1s complete maier te steken maar kost toch wat dus hebbek knappe 2e hands gevonden met special painting, de neus en de tank zijn met een race vlag bespoten en de voorspatborden zijn compleet gesneden en zijn tesamen met de achterste binnen om te spuiten in het zwart (???word volgens een nieuwe techniek gedaan???, ben even benieuwd als julie)
setje mooie orginele okazie velgen waarna ik mooie baanbandjes zal opleggen voor te wisselen voor cross en voor op de baan.
Daarna als ie compleet is en technisch aan mijn eisen voldoet zal ik hem helemaal uiteenhalen voor de kader te coaten, graag zou ik daarvoor jullie mening hebben. Heb wat geel in men plastiek, zou ik men kader in het geel doen? Of in het zwart? Men blok komt ook compleet in het zwart (buiten de grote karterhelften) Achterbrug zou ik in het zilver laten of ook in het zwart? Dan kan ik men veren geel laten en dat deeltje in men plastiek ook. Dan kan ik kleinere onderdelen zoals de hub vanachter en de naven en stuurboom ook in het geel doen wat dan wel goed gaat opvallen tegen het zwart.
Iemand ideen???
Voor fotos van de warrior hoe hij er bij staat kan je gaan kijken op men site
warriortuning.tripod.com
greetz
Mijn gevonden onderdelen:
andere onder a-armen => zijn originele maar met extra bevestigingspunten voor de veren
andere plastiek => dacht 1s complete maier te steken maar kost toch wat dus hebbek knappe 2e hands gevonden met special painting, de neus en de tank zijn met een race vlag bespoten en de voorspatborden zijn compleet gesneden en zijn tesamen met de achterste binnen om te spuiten in het zwart (???word volgens een nieuwe techniek gedaan???, ben even benieuwd als julie)
setje mooie orginele okazie velgen waarna ik mooie baanbandjes zal opleggen voor te wisselen voor cross en voor op de baan.
Daarna als ie compleet is en technisch aan mijn eisen voldoet zal ik hem helemaal uiteenhalen voor de kader te coaten, graag zou ik daarvoor jullie mening hebben. Heb wat geel in men plastiek, zou ik men kader in het geel doen? Of in het zwart? Men blok komt ook compleet in het zwart (buiten de grote karterhelften) Achterbrug zou ik in het zilver laten of ook in het zwart? Dan kan ik men veren geel laten en dat deeltje in men plastiek ook. Dan kan ik kleinere onderdelen zoals de hub vanachter en de naven en stuurboom ook in het geel doen wat dan wel goed gaat opvallen tegen het zwart.
Iemand ideen???
Voor fotos van de warrior hoe hij er bij staat kan je gaan kijken op men site
warriortuning.tripod.com
greetz
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
kga de plastiek pas halen als men as er is, dan kannek met de remorque erachter gaan, zal dan enkele fotos posten. dus de plastiek is compleet zwart behalve de tankcover is geel en de neus is gespoten met een blokvlag die overloopt naar de tankcover. Derest is pikzwart.
Anders kan ik men 1ste idee doorvoeren zoals mika het weet, met die kader int zwart en alle onderdelen chrome en dan men veringen juist geel laten, want zijn nieuw en zou het zonde vinden om ze te spuiten (tenzij ik er veerhoezen over plaats) (aprops heb prijs gevraagd bij paardekam voor complete set veren 1600€ => wel compleet afgestemd op gewicht van de quad + de rijder
)
Heb hem vanachter al opgehoogd, want vindt warrior vrij laag vanachter.
Kzit ook me e vraagske ivm de carburator => bij 2-takt kan je die uitpolieren, heeft da ook nut bij viertakt? want men cilinderkop wordt binnenkort gereviseerd en worden grotere kleppen gestoken en gaat ook naar de flowbank. Ook cilinder zal groter worden, ik kan maximum naar 400cc gaan met originele cilinder, maar kzou maar naar 380 voor het ietwat safe te houden (wat je safe noemt natuurlijk) (ook alles complete blok revisie want barst moet gerepareerd worden)
greetz
Anders kan ik men 1ste idee doorvoeren zoals mika het weet, met die kader int zwart en alle onderdelen chrome en dan men veringen juist geel laten, want zijn nieuw en zou het zonde vinden om ze te spuiten (tenzij ik er veerhoezen over plaats) (aprops heb prijs gevraagd bij paardekam voor complete set veren 1600€ => wel compleet afgestemd op gewicht van de quad + de rijder
Heb hem vanachter al opgehoogd, want vindt warrior vrij laag vanachter.
Kzit ook me e vraagske ivm de carburator => bij 2-takt kan je die uitpolieren, heeft da ook nut bij viertakt? want men cilinderkop wordt binnenkort gereviseerd en worden grotere kleppen gestoken en gaat ook naar de flowbank. Ook cilinder zal groter worden, ik kan maximum naar 400cc gaan met originele cilinder, maar kzou maar naar 380 voor het ietwat safe te houden (wat je safe noemt natuurlijk) (ook alles complete blok revisie want barst moet gerepareerd worden)
greetz
- Yamaster
- Easy Quadrider

- Berichten: 172
- Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:04
- Locatie: Vlaams Brabant ( Kortenaken )
- Contacteer:
Veel succes, het zal een mooi ding worden.
Ik begin ook zin te krijgen om aan zo iet te beginnen.
Ik begin ook zin te krijgen om aan zo iet te beginnen.
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
blasterboy
- Quadrunner

- Berichten: 516
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
- Locatie: mol
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
ja maar wordt de proflex speciaal compleet op maat gemaakt op je gewicht en alles? Paardekam is dus een aangepaste WP vering ze en wp is erg goed, je hoort er aleen niet zoveel van bij de quads, maar zal mischien nog komen.Ralph schreef:1600 ballen?Proflex heb je al voor 390 per veer (1170 compleet).



