Berre78
Re: Berre78 Stuur
Jullie mening?
Zou ik een zwart stuur zetten op een hele witte raptor of een grijs? grts
Zou ik een zwart stuur zetten op een hele witte raptor of een grijs? grts
-
- Toeschouwer
Mijn mening zwart.. A-armen en nerfbars zijn ook zwart.komt het mooi terug in het stuur
ik wou et gisteren al nie zeggen pie ma ik denk da zwart idd wel ferm zou zijn!
morgen ga ik zo polier pasta halen
morgen ga ik zo polier pasta halen
Zwart stuur past mooi bij de rest van de zwarte onderdelen...
Gr ferdi
Gr ferdi
Mercikes voor de meningen,weet het niet goed omdat kader enzo ook grijs is en stuurstang chroom,word in elk geval zilver of zwart
Zwart met grijze handvaten of andersom kan ook nogBerre78 schreef:Mercikes voor de meningen,weet het niet goed omdat kader enzo ook grijs is en stuurstang chroom,word in elk geval zilver of zwart
Heb er zo eentje besteld in het zilver
Re: Berre78 Stuur besteld
Mooi stuur haha
Dank jemili schreef:Mooi stuur haha
Welke luchtfilter plaatsen op de quad? Of welke is de beste? Groeten binnenkort nog is wat foto's posten van update's die komen grts
Re: Berre78 welke luchtfilter
Het beste is nog altijd een schuimfilter... Ik heb er van UNI.
Je zou versteld staan wat voor rotzooi een katoenen zoals K&N doorlaat.
Ik heb zo'n wit/oranje filter van twinair...
Ik had hem laatst gemonteerd en er nog niet mee gereden ik moet hem nog wel insmeren met luchtfilter olie...
Ik had hem laatst gemonteerd en er nog niet mee gereden ik moet hem nog wel insmeren met luchtfilter olie...
Ah ok moet ik is zoeken op ebay naar zo eentjeJdmhatchR schreef:Het beste is nog altijd een schuimfilter... Ik heb er van UNI.
Staat wel proper. Ben benieuwd als het stuur erop staat.
Qua luchtfilter, vind ik de Originele ook de beste. Die open filters van K&N vind ik ook maar niets.... Zelfde toepassing als voor wagens. De schuim/ moeshe filters zijn de beste. Of houden toch meer vuil tegen dan de andere
Qua luchtfilter, vind ik de Originele ook de beste. Die open filters van K&N vind ik ook maar niets.... Zelfde toepassing als voor wagens. De schuim/ moeshe filters zijn de beste. Of houden toch meer vuil tegen dan de andere