Geel Westerlo en omgeving.
Geel Westerlo en omgeving.
Hallo allemaal,
sinds enkele weken heb ik mijn nieuwe Cf Cforce 550. Heb er in mijn eentje enkele kortje ritjes mee gedaan hier in de buurt.
Dat viel allemaal goed mee, maar alleen is maar alleen. Met twee of nog meer mensen zou het niet alleen veel leuker zijn, maar ook veel veiliger.
Daarom ben ik op zoek naar off-road rijders van Geel Westerlo en omstreken om op zaterdag of zondag samen te gaan rijden.
Als je interesse hebt, let me know.
sinds enkele weken heb ik mijn nieuwe Cf Cforce 550. Heb er in mijn eentje enkele kortje ritjes mee gedaan hier in de buurt.
Dat viel allemaal goed mee, maar alleen is maar alleen. Met twee of nog meer mensen zou het niet alleen veel leuker zijn, maar ook veel veiliger.
Daarom ben ik op zoek naar off-road rijders van Geel Westerlo en omstreken om op zaterdag of zondag samen te gaan rijden.
Als je interesse hebt, let me know.
never drive faster than your guardian angel can fly
Re: Geel Westerlo en omgeving.
waar woon je zelf, waar wil je rijden.
niet veel plaatsen waar het nog mag.
niet veel plaatsen waar het nog mag.
-
- Easy Quadrider
Hi, ik ben van brasschaat,
Maar ik wil gerust wel eens richting daar komen, ik ga af en toe wel eens in turnhout rijden
Maar ik wil gerust wel eens richting daar komen, ik ga af en toe wel eens in turnhout rijden
@scorpion:
Ik woon zelf in Geel. Maar dichter bij Westerlo dan het centrum van Geel.
Inderdaad mag je niet zomaar overal rijden. Maar er zijn hier in de streek nog wel genoeg plaatsen die wettelijk openbare weg zijn en toch de moeite zijn om door te rijden. Dat er dan af en toe stukken verharde weg bij zijn moet je er maar bij nemen.
In Messelbroek is dat ook zo, ben ik zeker van.
@ scorpion en yannickvds:
Ik ben altijd bereid om samen eens een ritje te gaan doen hier in de streek. Laat maar iets weten. Altijd welkom.
Ik woon zelf in Geel. Maar dichter bij Westerlo dan het centrum van Geel.
Inderdaad mag je niet zomaar overal rijden. Maar er zijn hier in de streek nog wel genoeg plaatsen die wettelijk openbare weg zijn en toch de moeite zijn om door te rijden. Dat er dan af en toe stukken verharde weg bij zijn moet je er maar bij nemen.
In Messelbroek is dat ook zo, ben ik zeker van.
@ scorpion en yannickvds:
Ik ben altijd bereid om samen eens een ritje te gaan doen hier in de streek. Laat maar iets weten. Altijd welkom.
hp motoren volgen op facebook ze organiseren quadtocht in de kempen om de zes weken het is goed te doen met 4x4
lichtaart lille vorselaar grobbendonk
groetjes
lichtaart lille vorselaar grobbendonk
groetjes
Ja, weet ik. Daar heb ik ook mijn quad gekocht en ik was al van plan om daar mee te gaan rijden.
zeker doen ben van herentals en 2 keer gaan rije met mijn ltz
quadtocht
-
- Easy Quadrider
Is dat on of offroad!.,;)
70% offroad heelgoed te doen met 4x4 als u facebook gebruiker bent kun je zien tik hp motoren in de datums staan er op
-
- Easy Quadrider
aha dat hoor ik graag
dankuwel
dankuwel
beste vorige tocht waren we met 13 quads 9 ervan waren
4x4 sen rest kfx en ltz 400 er waren okk mensen van 1 uur afstand komen dus het is zeker goed te doen heb wel fotos ervan ma ik kan het niet uploaden
groetjes
4x4 sen rest kfx en ltz 400 er waren okk mensen van 1 uur afstand komen dus het is zeker goed te doen heb wel fotos ervan ma ik kan het niet uploaden
groetjes
-
- Easy Quadrider
Ik kom in april..
Ik zit niet zo heelver van kasterlee
Ik zit niet zo heelver van kasterlee