mijn naam is Chris van Riel, ik ben 20 jaar en kom uit Zwolle.
momenteel doe ik een Allround bbl plaatwerkopleiding Niv.3, maar ga binnenkort wss overstappen op allround verspaner.
afgelopen jaar ben ik druk bezig geweest een yamaha fs1 op te knappen (en een beetje op te voeren natuurlijk
maar het kan natuurlijk altijd harder en beter, en eigenlijk ben ik hem wel zat nu. maar ben wel yamaha liefhebber geworden.
ik vind die Banshee's gewoon superstoer en die staat gewoon bovenaan op mijn bucketlist.
in de eerste instantie zal ik opzoek zijn naar een banshee die in goede staat is, en op kenteken staat.
omdat ik nog opzoek ben en nog nooit een quad gehad heb, heb ik een aantal vragen;
-wat kost een Banshee in goede (originele) staat, op kenteken ongeveer?
-als ik een goede banshee vind, maar helaas zonder kenteken, wat kost de bpm van dit voertuig dan?
-of raden jullie voertuigen zonder kenteken af?
-hoe breed zijn ze? ik zit met een schuttingdeur en zou mooi zijn als hij daar doorheen past.
-wat voor een snelheden halen ze met standard uitlaten, en met expasies? en wat zijn dan een beetje ook de snelheden waarmee ze op een nog enigzins, normaal toerental op rijden?
-ook wil ik er graag een waar de voorspatborden niet van af zijn gehakt, hoe duur/ moeilijk is het deze te vinden indien nodig?
dat was alles wat zo snel in mij op kwam,