Hallo .
Mijn vlotter bleef hangen nieuwe set besteld voor de raptor 660
Alles vervangen nu steeds vlammen uit de uitlaat krijg m niet goed heb al aan de stelschroeven versteld . Iemand enig idee welke sproeier waar moet in de carb .heb bij de nieuwe kitt sproeier 25 /25 /95/ 140/145 uit mijn hoofd welke moet waar
Groeten
Sproeiers
-
- Quadracer
- Contacteer:
Re: Sproeiers
Misschien heb je hier iets aan.
Dit is wel de standaard sproeier bezetting
Altijd handig als je de complete service manual hebt van de 660.
De printer maakt dan wel ff overuren maar dan heb je ook wat
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Toeschouwer
Bedankt .
Vandaag weer wat geprobeerd maar kreeg m niet goed heb de jets 145-150 en 142-144 geprobeerd ik laat 150 -155 er uit die zijn toch te groot
Toen eens even naar de naald gekeken en wat op of neer versteld maar geen resultaat . Dit waren de. Naalden 16-65 geloof ik maar had ook nog wat dunnere liggen stond geen maat op maar
Nu loopt hij al stukken beter alleen hij ploft nog wel af en toe rijd nu met 142 en 144 ienand nog tips tegen t ploffen
Alvast bedankt
Vandaag weer wat geprobeerd maar kreeg m niet goed heb de jets 145-150 en 142-144 geprobeerd ik laat 150 -155 er uit die zijn toch te groot
Toen eens even naar de naald gekeken en wat op of neer versteld maar geen resultaat . Dit waren de. Naalden 16-65 geloof ik maar had ook nog wat dunnere liggen stond geen maat op maar
Nu loopt hij al stukken beter alleen hij ploft nog wel af en toe rijd nu met 142 en 144 ienand nog tips tegen t ploffen
Alvast bedankt
- yamahakoppel
- Quad GOD
handrem af staan? zit namelijk een contact in de hendel waardoor uw ontsteking weg valt als je gas geeft. trek voor de zekerheid ook even de kabel met de hand achteruit aan de remklauw die durft soms wel eens blijven hangen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
- Contacteer:
Zitten er toch geen scheurtjes in je inlaatspruitatukken?
Als ie valse lucht trekt zal ie ook niet lekker lopen
Als ie valse lucht trekt zal ie ook niet lekker lopen
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309